Urząd Gminy Wilamowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-330 Wilamowice, ul. Rynek 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (033) 845 74 12 , fax. (033) 845 74 11
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilamowice
ul. Rynek 1 1
43-330 Wilamowice, woj. śląskie
tel. (033) 845 74 12, fax. (033) 845 74 11 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilamowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostarczenie artykułów spożywczych dla 3 placówek przedszkolnych na potrzeby realizacji projektu Przedszkola - Rozwój - Gmina - Wilamowice. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostarczenie artykułów spożywczych dla 3 placówek przedszkolnych na potrzeby realizacji projektu Przedszkola - Rozwój - Gmina - Wilamowice - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - oświadczenie 3) posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia - oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 22 upzp - oświadczenie 7) zaakceptują warunki umowy, której wzór stanowi zał. Nr 4 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór - zał. Nr 5 do SIWZ) 2. oświadczenie (wzór - zał. Nr 7do SIWZ) 3. oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 upzp (wzór - zał. Nr 6 do SIWZ) - w przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum 5. umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo ustanawiające pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum - jeżeli zachodzi taka okoliczność, 6. zaparafowany przez Wykonawcę wzór projektu umowy na realizację zamówienia (wzór - zał. Nr 4 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilamowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy wędlin, wyrobów wędliniarskich oraz mięsa wieprzowego i wołowego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Dodano: 2016-07-25 - Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych w Bielsku-Białej.
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa mięsa czerwonego, wędlin i tłuszczy zwierzęcych
Dodano: 2016-05-25 - Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr. E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa różnych produktów spożywczych
Dodano: 2016-05-19 - 4/PN/DEG/AC/2016 - Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku. Postępowanie zostanie przeprowadzone z podziałem na siedemnaście pakietów.
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich wraz z transportem dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach
Dodano: 2016-01-21 - Sukcesywne dostawy wraz z transportem mięsa i wędlin w 2016r.
Dodano: 2016-01-20 - Dostawy drobiu, wędlin, mięsa oraz podrobów dla OSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie
Dodano: 2016-01-13 - Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych w Bielsku-Białej.
Dodano: 2015-12-11