Gmina Mniszków ogłasza przetarg
- Adres: 26341 Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 561 522 , fax. 447 561 523
- Data zamieszczenia: 2018-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniszków
ul. Powstańców Wielkopolskich 10
26341 Mniszków, woj. łódzkie
tel. 447 561 522, fax. 447 561 523
REGON: 59064812600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.Mniszkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup Energii Elektrycznej w okresie od 01.01.2019 r do 31.12.2020 r. dla Gminy Mniszków - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Mniszków (punkty poboru energii, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ) oraz dla jednostek organizacyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. 2. Łączna ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie realizacji zamówienia szacuje się w wysokości: 816.811 kWh, w tym taryfy: C12a-90%, C11-7%, C11o-3% Powyższe dane mają wyłącznie charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-)10%. 3. Energia elektryczna zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że wszyscy Odbiorcy energii, których dotyczy zamówienie, nie są przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. 4.Gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przywołane są normy lub nazwy własne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5.Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych – Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 grudnia 2004r. w sprawie szczegółowych warunków przyłączania podmiotów do sieci elektroenergetycznych, ruchu i eksploatacji sieci, określające m.in. parametry techniczne energii elektrycznej. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017r. 6.Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uwaga: Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane przez zamawiającego (po zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej) dane do zmiany sprzedawcy. 7. W odniesieniu do wszystkich PPE zmiana nastąpi po raz kolejny i zamawiający posiada umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieoznaczony. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów. 8. W odniesieniu do wszystkich PPE zamawiający (odbiorcy) posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r./. 9. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości punktów odbioru energii, wymienionych w załączniku nr 10 do niniejszej SIWZ. Liczba nowych punktów odbioru energii może być mniejsza od 10% ilości obiektów wskazanych w załączniku nr 10 do SIWZ. 10.Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy, w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 11.Wykonawca będzie dostarczał i rozliczał w okresie obowiązywania umowy energię elektryczną w ilości odpowiadającej zapotrzebowaniu Zamawiającego niezależnie od szacunkowych prognoz jej zużycia. 12.Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia oddzielnych umów dla gminy oraz dla jej jednostek organizacyjnych (szkoły). 13. Dostarczana energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne ( Dz.U z 2006r. Nr 81 poz. 615 ze zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy , normami i innymi przepisami prawa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości : 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące zł ) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.Dz. 2018.110 ). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej oddział Błogie nr konta : 41 8973 0003 0040 0040 0143 0005 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RB.271.14.2018.AP na” ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ w okresie od 01.01.2019 r do 31.12.2020 r. dla Gminy Mniszków.”. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust.2, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: 1)Warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: a)Posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, b) Posiadanie aktualnej umowy lub promesy umowy z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź – Teren, umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. Odział Łódź - Teren do obiektów Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty 1) 1. Formularz ofertowy zał. nr 1 SIWZ 2) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ. 3) Pełnomocnictwo w przypadku gdy upoważnienie do składania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych do formularza ofertowego dokumentów tj z odpisu z właściwego rejestru (KRS-u) lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4)Dowód wniesienia wadium zgodnie z wytycznymi opisanymi w rozdziale VIII SIWZ. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w części VI pkt II składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt III zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. wraz z odkupem nadwyżki energii elektrycznej wytworzonej w OZE w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r.
Dodano: 2024-03-26 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ od 01 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku
Dodano: 2023-12-04 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach
Dodano: 2023-08-14 - Przyłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej nowobudowanego budynku biurowego na terenie nieruchomości WFOŚiGW w Łodzi przy ul. Dubois 118 oraz dostawa ciepła do tego budynku.
Dodano: 2023-07-28 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w ramach umowy kompleksowej w DPS w Woli Chruścińskiej
Dodano: 2023-07-26 - Gmina Wielgomłyny. Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.08.2023 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-07-26 - Usługa przyłączenia do sieci ciepłowniczej budynku przy ul. Wojska Polskiego 180.
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego
Dodano: 2023-05-15 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2023-03-16 - Dostawa energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego
Dodano: 2023-03-02