Starostwo Powiatowe w Policach ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, ul. Tanowska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 328 100 , fax. 913 178 900
- Data zamieszczenia: 2020-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Policach
ul. Tanowska 8
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 328 100, fax. 913 178 900
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY POWIATU POLICKIEGO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Powiat Policki w imieniu własnym i jednostek organizacyjnych wymienionych w zał. nr 1 do SIWZ zawrze jedną umowę wynikającą z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY POWIATU POLICKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH”. Szczegółowe informacje dotyczące zawarcia umowy zawarte zostały w zał. nr 1 i 5.1 do SIWZ. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (zał. nr 5.1) Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.07.2020 r. do 30.06.2022 r. wynosi 2 885 289,00 kWh. Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.07.2020 r. do 30.06.2022 r. wynosi 865 586,70 zł. 1) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 1 do projektu umowy (zał. nr 5.1 do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie Uchwały Nr 324/2020 Zarządu Powiatu w Policach z dnia 24 kwietnia 2020 r. w sprawie wyznaczenia Starostwa Powiatowego w Policach do przeprowadzenia postepowania i udzielenia zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej dla jednostek Powiatu Polickiego (Uchwała do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu: • Starostwa Powiatowego w Policach • Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Policach • Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Policach • Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Policach • Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego nr 1 w Policach • SOSW w Tanowie • Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien złożyć: aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży skan wyżej wymienionego dokumentu w formie elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym (oferta elektroniczna) lub w formie pisemnej (oferta papierowa).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dział V SIWZ zawiera warunki w postępowaniu. Dział VI SIWZ zawiera podstawy wykluczenia. Dział VII SIWZ zawiera wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. Dział XI SIWZ zawiera opis sposobu przygotowania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podległych mu placówek.
Dodano: 2024-03-08 - Zakup energii elektrycznej dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podległych mu placówek
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa oleju opałowego dla DPS w Krzecku, Krzecko5, 78-314 Sławoborze
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa energii elektrycznej dla Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym w roku 2023. Postępowanie drugie.
Dodano: 2022-11-30 - Dostawa energii elektrycznej dla Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym w roku 2023
Dodano: 2022-11-18 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach.
Dodano: 2022-10-20 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych oraz urządzeń komunalnych Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Dobrej
Dodano: 2022-09-22 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych oraz urządzeń komunalnych Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Dobrej
Dodano: 2022-09-14 - Dostawa energii elektrycznej dla Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o. o. w Wardyniu Górnym w latach 2021- 2022.
Dodano: 2021-05-03 - Usługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy.”
Dodano: 2021-02-18