Przetargi.pl
Rozbudowa instalacji kanalizacji deszczowej remont nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych przy ul. Zawadzkiego 156-162 w Szczecinie (nr dz 240 obręb 2008)

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa instalacji kanalizacji deszczowej remont nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych przy ul. Zawadzkiego 156-162 w Szczecinie (nr dz 240 obręb 2008)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa kanalizacji deszczowej i remont nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych przy ul. Zawadzkiego 156-162 w Szczecinie (nr dz 240 z obrębu 2008) 2. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) rozebranie obrzeży, 2) rozebranie krawężników wtopionych na podsypce cementowo-piaskowej, 3) rozebranie podłoża z betonu żwirowego, 4) cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych 5) rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych 6) rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych (płyty przeznaczone do ponownego montażu), 7) rozebranie podbudowy z betonu, 8) rozebranie podłoża z betonu żwirowego, 9) wywóz odpadów po pracach rozbiórkowych, 10) wykonanie wykopów i przekopów, 11) pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych, 12) demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych, 13) demontaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych, 14) demontaż rurociągu kamionkowego kielichowego, 15) wykonanie pomiarów przy wykopach fundamentowych w terenie równinnym i nizinnym, 16) regulacja istniejącej armatury z dostosowaniem do nowej niwelety lub wymianą skrzynek do zasuw i hydrantów, 17) wykonanie kanałów rurowych, 18) wykonanie próby szczelności kanałów rurowych, 19) montaż studni rewizyjnych z prefabrykatami elementów z betonu, wyprofilowaną kinetą oraz osadzonymi króćcami wlotowymi i wylotowymi, 20) montaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych, 21) zasypywanie wykopów liniowych, 22) montaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów, 23) demontaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów, 24) układanie rur ochronnych z PCW 25) wykopy liniowe, 26) montaż obrzeży betonowych, ław pod obrzeża, krawężników betonowych, ław pod krawężniki 27) wykonanie ławy pod odwodnienie liniowe, 28) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 29) podbudowa z kruszywa łamanego, 30) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, betonowej, oraz z płyt drogowych betonowych, 31) plantowanie skarp i terenów zielonych, 32) humusowanie i obsianie skarp, 33) sadzenie drzew i krzewów, 34) ułożenie podkładów betonowych, ław fundamentowych prostokątnych żelbetowych, 35) przygotowanie i montaż zbrojenia 36) ułożenie fundamentów z bloczków betonowych, 37) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej 38) uzupełnienie zbrojonych czapek kominowych z betonu monolitycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 5 294,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt cztery złote), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, w następujący sposób: a) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 9, przed upływem terminu składania ofert; b) Poprzez dołączenie dokumentu do oferty; c) W postaci elektronicznej poprzez wysłanie na adres: sekretariat-dzp@zbilk.szczecin.pl oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). Dokumenty wadialne w postaci elektronicznej nie mogą zawierać postanowień uzależniających wygaśnięcie zobowiązań gwaranta/poręczyciela od zwrotu oryginału dokumentu wadialnego do jego wystawcy. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 2 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 4 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach