Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Ozorkowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Ozorkowie w roku 2021.

Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, ul. Żwirki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 771 400 , fax. 422 771 401
  • Data zamieszczenia: 2020-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o.
    ul. Żwirki 30
    95-035 Ozorków, woj. łódzkie
    tel. 422 771 400, fax. 422 771 401
    REGON: 47170857600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://opk.ezamawiajacy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego PKD 3530Z - Zamawiajacy udzielajacy zamówień sektorowych.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Ozorkowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Ozorkowie w roku 2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Ozorkowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Ozorkowie w roku 2021”, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 839 z późn. zm.), dla punktów poboru wymienionych w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – punktów poboru energii elektrycznej objętych umową” stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ. 2. Prognozowane szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. wynosi: 1 936 943 kWh w tym: - taryfa C11 - całodobowa - 17 9320 kWh - taryfa C12A - szczytowa - 689 kWh - taryfa C12A - pozaszczytowa - 3 042 kWh - taryfa C22A - szczytowa - 19 568 kWh - taryfa C22A - pozaszczytowa - 54 908 kWh - taryfa B22 - szczytowa - 420 587 kWh - taryfa B22 - pozaszczytowa - 1 420 217 kWh 3. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej z prognozowanym zużyciem i mocami zamówionymi zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 4. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, które zapewniał będzie OSD. 5. Rozliczenie sprzedaży odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii elektrycznej przy stałych cenach jednostkowych za 1 kWh w całym okresie realizacji zamówienia. 6. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do wykonania wszelkich formalności i czynności niezbędnych do przejęcia obowiązków sprzedawcy energii w terminie umożliwiającym rozpoczęcie zakupu energii elektrycznej od dnia 01.01.2021 r. Zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów związanych z wykonaniem tych czynności jak również kosztów wynikających z uchybień Wykonawcy wynikłych w trakcie ich realizacji. Zamawiający może dochodzić odszkodowania wynikającego z niedotrzymania terminu oraz innych poniesionych szkód z winy Wykonawcy. 7. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej odbywa się po raz kolejny dla wszystkich punktów poboru. Ważność obowiązującej umowy na zakup energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru upływa z dniem 31.12.2020 r. 8. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) Zamawiającego jest PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź, 90-021 Łódź ul. Tuwima 58. Zamawiający ma podpisane umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby obiektów Ozorkowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego na czas nieoznaczony. 9. Wykonawca zgłosi na podstawie otrzymanego pełnomocnictwa do ww. OSD o wyborze Wykonawcy - dostawcy energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że: posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy Prawo energetyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty aktualne na dzień składania ofert: 1) formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; 3) informację o tym czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego. Wzór informacji stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisującej /cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusz); 5) pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika – gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik; 6) wypełnione oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp. Wzór informacji stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach