Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Koszęcin i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Koszęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 3576100 w. 120 , fax. 0-34 3576108
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koszęcin
    ul. Powstańców 10
    42-286 Koszęcin, woj. śląskie
    tel. 0-34 3576100 w. 120, fax. 0-34 3576108
    REGON: 54274100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Koszęcin i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Koszęcin i jej jednostek organizacyjnych. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 61 Całkowita moc umowna [kW] 1131,5. Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 845. Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy - Kolejna. Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego Umowa na zakup energii ważna do 31.12.2020 r. Sposób wypowiedzenia umów zakupu energii. Umowa nie wymaga wypowiedzenia. Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa. Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii. Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel. Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych . Umowa terminowa na zakup energii do 31.12.2021 r. Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 3. Sposób rozliczania. Nabywca i Odbiorca, który jest płatnikiem należności to podmioty wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ. Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania - 1. Informacja o sposobie zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w ramach wymiany korespondencji drogą poczty tradycyjnej lub kurierskiej. Wykaz punktów poboru energii wskazuje załącznik nr 5 do SIWZ.Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż: Sprzedaż odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD), tj. TAURON Dystrybucja S.A. na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne, zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy, przepisami Kodeksu cywilnego, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami SIWZ.Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu taryfowym.Rozliczenia za dostarczoną energię elektryczną dokonywać się będą na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę zgodnie z terminami odczytów dokonywanymi przez OSD wg ceny zawartej w ofercie.W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: zgłoszenia do OSD umowy zgodnie z zasadami określonymi przez OSD,sprzedaży energii z zastrzeżeniem, że sprzedaż energii rozpocznie się w chwili przyjęcia umowy do realizacji przez OSD,dokonania bilansowania handlowego Zamawiającego, prowadzenia ewidencji wpłat należności zapewniającej poprawność rozliczeń,nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie aktualnych cen energii oraz zasad rozliczeń, przyjmowania wniosków i reklamacji Zamawiającego,przekazywania Zamawiającemu istotnych informacji dotyczących realizacji umowy. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający oświadcza, że: zostanie określone miejsce dostawy energii elektrycznej, mocy umownej i grupy taryfowej,zostanie określony czas obowiązywania umowy, rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą na podstawie wskazań zainstalowanych układów pomiarowych. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych; nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych; nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp; rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN; nie dopuszcza dokonywania zaliczek; nie przewiduje aukcji elektronicznej; nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu; nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy wskazani w art. 22 ust.2 ustawy Pzp; Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Przyjmuje się, że brak wskazania Podwykonawców oznacza, że Wykonawca nie powierzy wykonania żadnej części zamówienia Podwykonawcom, jeżeli nic innego nie wynika z treści oferty. Postępowanie prowadzone będzie w języku polskim.Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania jednakowej dla wszystkich członków grupy zakupowej ceny jednostkowej. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego TAURON Dystrybucja SA zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy Prawo energetyczne, przepisami kodeksu cywilnego, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej zużywanej w punktach poboru energii Nabywców. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiających-Uczestników na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załączniku nr 5. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione są w cenie energii elektrycznej. Wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy siłami własnymi lub z udziałem podwykonawców. Rozliczenia za dostarczoną energię elektryczną dokonywać się będą na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę w terminach stosowanych przez OSD wg ceny zawartej w ofercie.Wykonawca dopuszcza możliwość zmian parametrów dystrybucyjnych takich jak moc umowna, grupa taryfowa w czasie trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu [sprzedaży] energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podpisaną umowę generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego [OSD] na świadczenie usług dystrybucyjnych energii elektrycznej na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczenia elektrycznej na okres nie krótszy niż termin realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej. Uwaga: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię koncesji lub równoważnego dokumentu obowiązującego na terenie Unii Europejskiej potwierdzonego za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 „uPzp” dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 7.3. Ponadto do oferty należy załączyć:Formularz ofertowy – załącznik nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach