Przetargi.pl
„Usługa dostawy i wdrożenia systemu sprzedaży biletów online ”

Muzeum Historii Katowic ogłasza przetarg

  • Adres: 40-025 Katowice, ul. Szafranka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 562 134 , fax. 322 562 134
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Katowic
    ul. Szafranka 9
    40-025 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 562 134, fax. 322 562 134
    REGON: 10512410000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhk.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa dostawy i wdrożenia systemu sprzedaży biletów online ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    13. Przedmiot zamówienia Zamawiający zleca dostawę i wdrożenie systemu sprzedaży biletów online wraz z dokumentacją, o następujących funkcjonalnościach: 1) Stworzenie strony głównej systemu sprzedaży. 2) Stworzenie koszyka zmówienia – dodawanie i usuwanie produktów 3) System musi posiadać możliwość konfiguracji min. 20 biletów, a każdy bilet ma mieć możliwość min. 20 ulg (ulgi wspólne do wszystkich biletów) 4) Kupujący podczas procesu zakupu będzie podawał tylko adres @mail na który będzie wysyłane potwierdzenie zakupu oraz imię i nazwisko. 5) Kupujący przed finalizacją zakupu będzie musiał zaakceptować Regulamin sklepu oraz politykę RODO. 6) Regulamin sprzedaży online przygotuje i dostarczy Zamawiający. 7) Przygotowanie polityki RODO leży po stronie Wykonawcy. 8) Po dokonaniu płatności kupujący dostaje potwierdzenie zakupu biletu na podany przez niego adres @mail. 9) Kupujący po dokonaniu zakupu biletów będzie je odbierać w kasie Muzeum Historii Katowic – mail oraz imię i nazwisko jest identyfikatorem pozwalającym na sprawdzenie procesu płatności przez osobę wydającą bilety. 10) Stworzenie modułu zarządzania biletami przez administratora systemu wyznaczonego przez Muzeum Historii Katowic. 11) Utworzenie systemu automatycznej wysyłki potwierdzenia mailowego zakupu biletów do klienta. 12) Podłączenie oraz konfiguracja modułu odpowiedzialnego za pośrednictwo w płatnościach (np. Dotpay). Pośrednik automatycznie co określony czas (nie rzadziej niż __ dni) dokonuje przekazania środków z biletów na konto wskazane przez Zamawiającego 13) Podłączenie modułu google analitycs. 14) Przygotowanie systemu weryfikacji zakupionych biletów przez administratora systemu wyznaczonego przez Muzeum Historii Katowic. 15) System w warstwie klienckiej musi poprawnie działać w różnych środowiskach: Windows, Linux lub równoważnych. 16) System musi być możliwy do obsługi przez min następujące przeglądarki www – Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Opera, internet explorer. Pożądane jest również obsługa przez urządzenia mobilne z systemami Android i iOS. 17) W ramach zamówienie Wykonawca zapewni hosting przez okres min 12 miesięcy jednak nie krócej niż do 31.12 .2021 r.. 18) System musi posiadać możliwość zakupu biletów przez 10 użytkowników jednocześnie. 19) System musi mieć możliwość zamówienie faktury do zamówienia. Wykonawca udzieli na dostarczony system minimum 12 miesięcznej gwarancji oraz przeszkoli min. 3 osoby z zarządzania systemem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach