Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Wądroże Wielkie w okresie od 01.01.2016 do 31.12.2017

Gmina Wądroże Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-430 Wądroże Wielkie, Wądroże Wielkie 64
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8874323 , fax. 076 8874325
  • Data zamieszczenia: 2015-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wądroże Wielkie
    Wądroże Wielkie 64 64
    59-430 Wądroże Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8874323, fax. 076 8874325
    REGON: 00054843600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Wądroże Wielkie w okresie od 01.01.2016 do 31.12.2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacunkowym wolumenie 977,25 MWh na potrzeby Gminy Wądroże Wielkie w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r. 2. W związku z charakterem przedmiotu zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem postępowania. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu o +/- 15% przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości. 3. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r. W odniesieniu do punktów poboru energii wyszczególnionych w poz. 1 - poz. 63 zalącznika nr 1 do ogłoszenia zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny, natomiast dla punktów poboru energii wyszczególnionych w poz. 64 - poz. 65 zmiana sprzedawcy nastąpi po raz pierwszy. 4. Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 65 szt. 5. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającym (odbiorcami/płatnikami) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD). 6. Operator systemu dystrybucyjnego - Tauron Dystrybucja S.A. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego (odbiorców/płatników) umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. W przypadku braku ważnych umów dystrybucyjnych na dzień zgłoszenia, o którym mowa w ust. 6, Wykonawca (w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo) zobowiązany będzie do złożenia w imieniu Zamawiającego (odbiorców/płatników) wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz do podpisania umów w imieniu i na rzecz Zamawiających (odbiorców/płatników) lub złożenia w imieniu Zamawiających (odbiorców/płatników) oświadczenia o zgodzie na zawarcie umów dystrybucyjnych z Operatorem (zgodnie z treścią IRiESD Operatora), na co Wykonawcy udzielone zostaną stosowne Pełnomocnictwa. 8. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę/płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej. 9. Termin obowiązywania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej upływa z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw. 10. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do ogłoszenia) do: zgłoszenia w imieniu Zamawiającego (odbiorcy/płatnika) umowy sprzedaży do OSD, reprezentowania Zamawiającego (odbiorcy/płatnika) w procesie zmiany sprzedawcy, złożenia wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz zawarcia umów dystrybucyjnych w imieniu mocodawcy lub złożenia w imieniu mocodawcy oświadczenia o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji, o ile na dzień dokonania zgłoszenia umowy sprzedaży zamawiający/odbiorcy nie posiadają ważnych umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. Po zawarciu umowy Zamawiający przekażą Wykonawcy dokumenty rejestrowe Zamawiających (odbiorców/płatników) oraz dane do zmiany sprzedawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach