Przetargi.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY STRYKÓW

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-010 Stryków, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 198 002 , fax. 427 198 193
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    ul. Kościuszki 27
    95-010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 427 198 002, fax. 427 198 193
    REGON: 47205783300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY STRYKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej na terenie Gminy Stryków na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Zamawiający działa w imieniu własnym i jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu gminnych jednostek organizacyjnych. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej, moc umowna, grupa taryfowa stanowi załącznik nr 9 do SIWZ (odpowiednio załącznik nr 1 do istotnych postanowień umowy). Zakup będzie się odbywać na podstawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. Usługi dystrybucyjne są świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD). Operatorem Systemu Dystrybucyjnego zamawiającego jest PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź, 90 -021 Łódź ul. Tuwima 58. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii (kWh) dla obiektów w Gminie Stryków w okresie od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r. wynosi ok. 2 135 160,00 kWh. Określenie szacunkowego (przewidywanego) poboru energii nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. Zamawiający przewiduje, że rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej będzie ustalana i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych obiektów przekazywanych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez „Zamawiającego” szacowanej ilości energii elektrycznej. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej do:  128 punktów poboru dla potrzeb oświetlenia ulicznego  52 punkty poboru dla potrzeb budynków, lokali, obiektów użytkowych. Dodatkowo Zamawiający jest w trakcie procedury dodania jednego punktu dla budynku świetlicy (punkt nie uwzględniony w szczegółowym wykazie punktów poboru energii elektrycznej). Zamawiający dopuszcza zmianę szacowanej ilości zakupionej energii elektrycznej będącej przedmiotem dostawy w następujących przypadkach:  zmniejszenia ilości punktów poboru energii (np. likwidacja, sprzedaż)  zwiększenie ilości punktów poboru energii (budowa nowych linii oświetlenia ulicznego i obiektów)  zmiana zapotrzebowania na energię elektryczną. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ. Rozliczenie za zużytą energię elektryczną w nowym obiekcie (nowym punkcie PPE) odbywać się będzie wg stałej ceny wskazanej w ofercie przez cały okres realizacji umowy. Zamawiający oświadcza, że:  procedura wyboru sprzedawcy energii w formie przetargu odbywa się po raz kolejny,  zawarł umowy z OSD PGE Dystrybucja S.A. lokalnym dystrybutorem sieci energetycznej na czas nieokreślony,  wyłonionemu w postępowaniu Sprzedawcy, udostępni dane o PPE w formie elektronicznej, Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia: Dostawa energii odbywać się powinna na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 833 ze zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 r., poz. 503) oraz przepisami Kodeksu cywilnego w celu zapewnienia podstawowych standardów jakościowych obsługi Zamawiającego oraz zapewnienia właściwych parametrów jakościowych energii elektrycznej . Stosownie do treści art. 34 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje prawo opcji wraz z określeniem okoliczności, w których nastąpi realizacja prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zmianę przewidywanej ilości energii elektrycznej będącej przedmiotem dostawy w przedziale -30%+10% w następujących okolicznościach:  zmniejszenie punktów poboru energii;  zwiększenie punktów poboru energii;  zmiany zapotrzebowania na energię elektryczną. Ponieważ zamówienie na dostawy przewiduje prawo opcji, przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględniono największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach