Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla Gminy Wiązów i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Wiązów ogłasza przetarg

  • Adres: 57-120 Wiązów, pl. Wolności 37
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3931136 w. 14 ,3931095 , fax. 0-71 3931058
  • Data zamieszczenia: 2013-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązów
    pl. Wolności 37 37
    57-120 Wiązów, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3931136 w. 14 ,3931095, fax. 0-71 3931058
    REGON: 00052990100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla Gminy Wiązów i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy zakupu energii elektrycznej czynnej w ilości 2 022 MWh(+/- 3%), dla dla 111 punktów poboru energii dla Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w okresie od 01.04.2013r. do 31.03.2015r i zostało podzielone na dwie części. Część 1 zamówienia - zakup energii dla 111 punktów poboru energii w planowanej ilości energii 1 011MWh - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. Część 2 zamówienia - zakup energii dla 111 punktów poboru energii w planowanej ilości energii 1 011MWh - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ Do każdej Części zostanie zawarta odrębna umowa sprzedaży energii elektrycznej przez każdego z Zamawiających osobno.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dfinanse.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach