Przetargi.pl
Zakup drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7568810 , fax. 81 7563941
  • Data zamieszczenia: 2017-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
    Elizówka 65A -
    21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
    tel. 81 7568810, fax. 81 7563941
    REGON: 1061308300082
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Lubelski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa fabrycznie nowych: Część nr I: 40 szt. drukarek , Część nr II: 40 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, zwanych dalej „sprzętem”. Szczegółowy opis parametrów technicznych znajduje się w Rozdziale III ppkt 1.1. i ppkt 1.2. siwz. 2. Wykonawca dostarczy, rozładuje i wniesie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn sprzęt w ilości i asortymencie określonym w ppkt 1.1 (Część nr I) i w ppkt 1.2. (Część nr II). 3. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o gotowości do dostarczenia sprzętu z wyprzedzeniem, co najmniej 1 dnia roboczego. Dostarczenie sprzętu może być wyznaczone w dni pracujące Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.00. 4. Odbiór zamówionego przez Zamawiającego sprzętu zostanie potwierdzony w formie protokołów odbioru podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli obu stron i sporządzonych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do umowy. Protokoły odbioru stwierdzające prawidłowe wykonanie umowy stanowią podstawę do wystawienia faktury VAT. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na sprzęt na okres min. 12 miesięcy – termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 6. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121100-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Uwaga: Składając ofertę na obie Części należy złożyć odrębne wadia! 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGK o/Lublin nr: 62 1130 1206 0000 3160 0020 0035. Wadium należy wnieść z dopiskiem na przelewie: „wadium – przetarg na zakup drukarek i urzadzeń wielofunkcyjnych – Część nr …”. 4. Wadium w innej dopuszczonej formie, niż w pieniądzu, wystawione na Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa winno być doręczone na adres: Lubelski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Elizówka 65, 21-003 Ciecierzyn oraz złożone w formie oryginału w osobnej kopercie razem z ofertą. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie /na pierwsze żądanie/ gwaranta do wypłaty na rzecz Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. W przypadku wadium wnoszonego przez jednego z uczestników konsorcjum w innej dopuszczalnej formie, niż w pieniądzu, celem dopuszczenia konsorcjum do udziału w postępowaniu przetargowym Zamawiający wymaga, aby z treści dokumentu wadialnego wynikało jednoznacznie, że Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ma prawo zatrzymać wadium w przypadku nie podpisania lub niemożliwości podpisania umowy przez konsorcjum, a nie tylko przez wnoszącego wadium, z powodów określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne z datą uznania konta bankowego Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach