Przetargi.pl
Zakup drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7568810 , fax. 81 7563941
  • Data zamieszczenia: 2017-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
    Elizówka 65A -
    21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
    tel. 81 7568810, fax. 81 7563941
    REGON: 1061308300082
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Lubelski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa fabrycznie nowych: Część nr I: 40 szt. drukarek , Część nr II: 40 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, zwanych dalej „sprzętem”. Szczegółowy opis parametrów technicznych znajduje się w Rozdziale III ppkt. 1.1. i ppkt. 1.2. siwz. 2. Wykonawca dostarczy, rozładuje i wniesie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn sprzęt w ilości i asortymencie okreslonym w ppkt 1.1 (Część nr I) i w ppkt 1.2. (Część nr II). 3. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o gotowości do dostarczenia sprzętu z wyprzedzeniem, co najmniej 1 dnia roboczego. Dostarczenie sprzętu może być wyznaczone w dni pracujące Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.00. 4. Odbiór zamówionego przez Zamawiającego sprzętu zostanie potwierdzony w formie protokołów odbioru podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli obu stron i sporządzonych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do umowy. Protokoły odbioru stwierdzające prawidłowe wykonanie umowy stanowią podstawę do wystawienia faktury VAT. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na sprzęt na okres min. 12 miesięcy – termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 6. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121100-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach