Przetargi.pl
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych A4 mono i A4 kolor na rzecz sądów powszechnych z obszaru apelacji lubelskiej.

Sąd Apelacyjny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4523377 , fax. 81 4523454
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Lublinie
    ul. Obrońców Pokoju 1
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4523377, fax. 81 4523454
    REGON: 00417647000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych A4 mono i A4 kolor na rzecz sądów powszechnych z obszaru apelacji lubelskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych i nieobciążonych prawami osób trzecich laserowych urządzeń wielofunkcyjnych A4 mono i A4 kolor na rzecz sądów powszechnych z obszaru apelacji lubelskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. Ilość sprzętu do poszczególnych lokalizacji wraz z adresami dostaw zawiera Wykaz Odbiorców i Płatników stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, realizowanego przez jednostronne pisemne oświadczenie złożone przez Zamawiającego Wykonawcy. Prawo opcji polegać będzie na rozszerzeniu liczby Sprzętu, do którego dostarczenia jest zobowiązany Wykonawca o nie więcej niż 10 sztuk w przypadku urządzeń wielofunkcyjnych A4 mono i 3 sztuk w przypadku urządzeń wielofunkcyjnych A4 kolor. Zamawiający ma prawo korzystać z uprawnienia, o którym mowa w niniejszym ustępie wielokrotnie, również w zakresie pojedynczych sztuk Sprzętu, aż do osiągnięcia poziomu sztuk określonego w zdaniu poprzedzającym. Prawo opcji realizowane będzie w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, co oznacza, że Zamawiający może aż do upływu tego terminu złożyć skuteczne wobec Wykonawcy oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji. Jednocześnie ze złożeniem oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający wskaże Odbiorców, na rzecz których realizowane będą dostawy, Płatników oraz liczbę zamawianych sztuk Sprzętu. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, postanowienia umowy, mogące mieć zastosowanie do rozszerzonego zakresu zamówienia, stosuje się do zakresu objętego prawem opcji. Prawo opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego, a nieskorzystanie przez Zamawiającego z tego uprawnienia nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń, w szczególności z tytułu utraconych korzyści.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy, tj.: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U z 2020 r., poz. 299). Wpłaty pieniężne wadium należy dokonywać na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Lublinie, ul. Dolna 3-go Maja 3 nr: 34 1130 1017 0021 1002 7290 0004 do upływu terminu składania ofert – wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w ww. terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W ofercie należy wpisać numer rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w pieniądzu. W przypadku wniesienia wadium w innych formach niż pieniężna, winny one zawierać w szczególności: określenie postępowanie (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego – Sądu Apelacyjnego w Lublinie jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty, termin ważności (obejmujący okres związania ofertą). Ponadto z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 8.7. i 8.8. bez obowiązku potwierdzania tych okoliczności. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji (poręczenia) powinno wynikać, że dotyczy wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oryginał wadium wniesionego w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy należy przekazać w postaci papierowej lub postaci elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach