Przetargi.pl
zakup, dostawę oraz montaż windy w klatce K2C wraz z budowlanymi robotami towarzyszącymi na potrzeby SOR

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04749 Warszawa, ul. Bursztynowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 735 145 , fax. 226 131 992
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2
    04749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 735 145, fax. 226 131 992
    REGON: 1066985300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup, dostawę oraz montaż windy w klatce K2C wraz z budowlanymi robotami towarzyszącymi na potrzeby SOR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowej windy na potrzeby SOR Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie nowej windy na wskazane przez Zamawiającego miejsce; rozładunek, rozpakowanie, montaż oraz uruchomienie, we wskazanej przez Zamawiającego klatce oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych w celu montażu windy wykazanych w załącznikach do niniejszej specyfikacji; usunięcie z terenu Zamawiającego wszelkich materiałów opakowaniowych (kartony, folie itp.). 3. Oferowana oraz montowana przez Wykonawcę winda musi być fabrycznie nowa, wolna od wad i praw osób trzecich. 4. Zamawiający wymaga aby dostarczona winda charakteryzowała się wysoką jakością wykonania tzn. niepożądane są: - jakiekolwiek ubytki, uszkodzenia, zabrudzenia, ślady kleju - różnice w wyglądzie powierzchni danego typu - różnice w odcieniach - niestabilne, chwiejne elementy 5. Dostarczona winda ma posiadać parametry nie gorsze niż: - Ilość przystanków: 6 po jednej stronie. - Wysokość podnoszenia: 16 800 mm. - Szyb o wymiarach: SxG: 1806X2840 mm. - Głębokość podszybia: 1266 mm. - Wysokość nadszybia: 3470 mm. - Wysokość kabiny 2100 mm. - Maszynownia: Tak - Udźwig: 1000 kg. - Masa max: 4994 kg - Wandaloodporna - Obudowa i dźwig windy przeciwpożarowa 6. Zamówienie przewiduje dostawę oraz montaż, konfigurację systemu, przeprowadzenie kontroli zamontowanych urządzeń, udział w badaniu przez UDT – CERT, oznaczenie dźwigu znakiem CE, wystawienie deklaracji WE, asysta w procesie rejestracyjnym, przekazanie do eksploatacji, wykonanie robót towarzyszących w maszynowni, szybie windowym oraz podszybiu. 7. Ponadto do obowiązków będzie należało: 1) wykonanie tymczasowej drogi transportowej do montażu. 2) wykonanie projektu klatki 3) roboty adaptacyjne 4) sprawdzenie i wykonanie brakujących instalacji elektrycznych i teletechnicznych – SAP 5) podciągnięcie instalacji do maszynowni dźwigu 6) sprawdzenie i kontrola instalacji przed jej oddaniem do użytkowania. 7) wykonanie dokumentacji powykonawczej 8. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 9. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych oraz montażem windy tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, za uprzednim pisemnym uzgodnieniem z działem zamówień publicznych dogodnych terminów. B. Warunki gwarancji 1. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 2. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pełnej gwarancji na oferowaną windę zgodnej z gwarancją producenta. 3. Przedłużenie okresu gwarancji – o pełen okres niesprawności zakupionej windy w przypadku napraw trwających powyżej dwóch dni. 4. W przypadku awarii windy, Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usunięcia usterki w ciągu max. 1 godzin, licząc od przyjęcia zgłoszenia. 5. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić Zamawiającemu (użytkownikowi) nieograniczony dostęp telefoniczny, faksowy lub elektroniczny przez 24 godziny w celu możliwości zgłoszenia awarii. 6. W przypadku 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca zobowiązany jest wymienić ten element lub podzespół na nowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24-miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowane w trakcie naprawy części w okresie gwarancyjnym. 8. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzanie bezpłatnych przeglądów w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, potwierdzonymi stosownymi wpisami w paszporcie urządzenia. 9. Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych (nazwa, adres, tel/fax) 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych. 11. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 12. Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów windy daje podstawę Zamawiającemu do braku wyrażenia zgody na montaż windy i odstąpienie od umowy bez prawa do naliczania kar przez wykonawcę. 10. Termin realizacji zamówienia będzie następować w okresie nie dłuższym do dnia 01.06.2018 r. 11. Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w pkt. XVI SIWZ. 12. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 13. Podwykonawstwo 1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 2) wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców. 3) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. III. INFORMACJE O PRAWIE OPCJI Zamawiający przewiduje prawo opcji nie przekraczające 50.000 zł brutto w przypadku gdy w trakcie realizacji zamówienia uwidocznią się braki w metrażu lub konieczne będzie wykonanie dodatkowych robót budowlanych lub usług niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a nieujęte w dokumentacji przetargowej. Zamawiający zaznacza, że może udzielić takiego zamówienia, ale nie musi. Przed udzieleniem takiego zamówienia Zamawiający dokładnie przeanalizuję potrzebę jego wykonania oraz czy przy realizacji zamówienia podstawowego zostały uwzględnione w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p, przekazuje Zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy p.z.p. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem elementów: prospekty, foldery, materiały informacyjne w języku polskim dla oferowanego asortymentu wraz z danymi technicznymi potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach