Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-848 Poznań, ul. Długa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 549 121, , fax. 618 529 472
- Data zamieszczenia: 2020-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Długa 42371
61-848 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 549 121, , fax. 618 529 472
REGON: 28882800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skpp.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala – 12 pakietów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala. Przedmiot zamówienia składa się z 12 pakietów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Wypełniony „Formularz ofertowy”, zgodny z wzorem, załącznik nr 2 i wykaz przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 (tabela) zgodnie z wzorem. Wykonawca w formularzu ofertowym uwzględni wszystkie elementy wymienione przez Zamawiającego we wzorze załącznika nr 1 i 2 do SIWZ. Stanowią treść oferty. 2) Oświadczenie, z którego wynikało będzie jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i poda firmy podwykonawców, w związku z pkt 1.4. 3) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Wykonawca do oferty dołączy oświadczenia nr 3 dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu i nr 5 braku podstaw do wykluczenia. 6) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO załącznik nr 8 dołączyć do oferty. W sytuacji, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowę należy przedłożyć do dnia podpisania umowy. Wykonawca, ponadto przekaże w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kępnie
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 8.
Dodano: 2023-08-31 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 8.
Dodano: 2023-07-21 - „Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, sprzętu AGD do pomieszczenia socjalnego (aneksu kuchennego) oraz wykonanie zabudowy indywidualnej mebli dla biura mieszczącego się w budynku zlokalizowanym przy ul. Za Bramką 1, na kondygnacji +2 trzon B na potrzeby Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Poznania.”
Dodano: 2021-11-13 - Dostawa i montaż zabudowy meblowej i mebli tapicerowanych dla Dziekanatu Wydziału Medycyny weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach
Dodano: 2021-03-22 - Zakup (dostawa) mebli dla różnych jednostek organizacyjnych Szpitala
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń różnych, w tym warsztatu i radiobiologii.
Dodano: 2021-01-21 - Zakup (dostawa) mebli dla różnych jednostek organizacyjnych Szpitala
Dodano: 2020-12-11 - 88/2020 Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń różnych, w tym warsztatu i radiobiologii.
Dodano: 2020-12-08 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu przy ul. Bolesława Prusa 3
Dodano: 2020-10-30