Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 8.

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 000001844
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 8.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Biura Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Zakres zamówienia obejmuje również wniesienie ich do miejsca przeznaczenia, a także rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ dla części 1 – Formularz cenowy/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Meble stanowiące przedmiot Umowy będą fabrycznie nowe, nie pochodzące z ekspozycji oraz nie wystawiane na prezentacjach i imprezach targowych, ani nie okazywane w podobny sposób.Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Biura Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Zakres zamówienia obejmuje również wniesienie ich do miejsca przeznaczenia, a także rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ dla części 2 – Formularz cenowy/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Meble stanowiące przedmiot Umowy będą fabrycznie nowe, nie pochodzące z ekspozycji oraz nie wystawiane na prezentacjach i imprezach targowych, ani nie okazywane w podobny sposób.Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Biura Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Zakres zamówienia obejmuje również wniesienie ich do miejsca przeznaczenia, a także rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ dla części 3 – Formularz cenowy/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Meble stanowiące przedmiot Umowy będą fabrycznie nowe, nie pochodzące z ekspozycji oraz nie wystawiane na prezentacjach i imprezach targowych, ani nie okazywane w podobny sposób.Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Biura Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Zakres zamówienia obejmuje również wniesienie ich do miejsca przeznaczenia, a także rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ dla części 4 – Formularz cenowy/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Meble stanowiące przedmiot Umowy będą fabrycznie nowe, nie pochodzące z ekspozycji oraz nie wystawiane na prezentacjach i imprezach targowych, ani nie okazywane w podobny sposób.Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Biura Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Zakres zamówienia obejmuje również wniesienie ich do miejsca przeznaczenia, a także rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ dla części 5 – Formularz cenowy/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Meble stanowiące przedmiot Umowy będą fabrycznie nowe, nie pochodzące z ekspozycji oraz nie wystawiane na prezentacjach i imprezach targowych, ani nie okazywane w podobny sposób.Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Biura Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Zakres zamówienia obejmuje również wniesienie ich do miejsca przeznaczenia, a także rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ dla części 6 – Formularz cenowy/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Meble stanowiące przedmiot Umowy będą fabrycznie nowe, nie pochodzące z ekspozycji oraz nie wystawiane na prezentacjach i imprezach targowych, ani nie okazywane w podobny sposób.Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Biura Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Zakres zamówienia obejmuje również wniesienie ich do miejsca przeznaczenia, a także rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ dla części 7 – Formularz cenowy/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Meble stanowiące przedmiot Umowy będą fabrycznie nowe, nie pochodzące z ekspozycji oraz nie wystawiane na prezentacjach i imprezach targowych, ani nie okazywane w podobny sposób.Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Biura Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Zakres zamówienia obejmuje również wniesienie ich do miejsca przeznaczenia, a także rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ dla części 8 – Formularz cenowy/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Meble stanowiące przedmiot Umowy będą fabrycznie nowe, nie pochodzące z ekspozycji oraz nie wystawiane na prezentacjach i imprezach targowych, ani nie okazywane w podobny sposób.Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach