Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 835 017 , fax. 683 835 122
- Data zamieszczenia: 0000-00-00
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 683 835 017, fax. 683 835 122
REGON: 97077026700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia i sprzętów w Klubie Dziecięcym „Maleństwa” w Krośnie Odrzańskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzęt dostarczony będzie na koszt Wykonawcy do budynku Klubu dziecięcego „Maleństw” zlokalizowanego w Krośnie Odrzańskim, przy ul. Srebrna Góra 2, Dostarczony sprzęt będzie się nadawał do użytku zgodnie z przeznaczeniem, bezpośrednio po zrealizowaniu dostawy, Sprzęt ma być fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do użytku zgodnie z przeznaczeniem bezpośrednio po dostarczeniu do Zamawiającego bez konieczności zakupu dodatkowych elementów, Wykonawca załączy do oferty opis techniczny towaru w języku polskim (ma to być dokument producenta urządzenia) do wszystkich sprzętów i urządzeń, a także dostarczy wszelkie niezbędne wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z zamierzonym przeznaczeniem poszczególnych elementów, stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania napraw sprzętu i wyposażenia w ciągu 3 dni roboczych od chwili reakcji serwisu, w miejscu dostawy sprzętu, Naprawy gwarancyjne wykonywane będą w siedzibie Klubu (ul. Srebrna Góra 2, 66 – 600 Krosno Odrzańskie), a czas reakcji serwisu nie może być dłuższy niż 3 dni robocze – jeżeli naprawa gwarancyjna nie będzie mogła zostać zrealizowana w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do jej wykonania na własny koszt bezpośrednio u producenta lub w serwisie posiadającym autoryzację producenta. Podjęcie akcji serwisowej polega na osobistym przybyciu do miejsca, w którym znajduje się zgłaszany do naprawy sprzęt, Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji do wymiany w przeciągu jednego miesiąca wadliwego sprzętu na sprzęt wolny od wad (tego samego producenta i o parametrach zgodnych lub lepszych) po dwóch bezskutecznych naprawach gwarancyjnych, Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego i transportu przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. a) Część 1 – wyposażenie sal dziecięcych, szatni i placu zabaw w tym m.in: Wyposażenie placu zabaw w zestawy zabawowe; Wyposażenie w szafy, regały i siedziska; Wyposażenie w krzesła i ławki; Wyposażenie w zestawy zabawowe wewnętrzne; Wyposażenie w łóżeczka, materace i pościele; Wyposażenie w pojemniki i dozowniki; Instrumenty i zestawy zabawowe; Zestawy edukacyjne i lalki; Jeździki; inne; Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia dla części 1 będącej przedmiotem zamówienia, stanowi formularz cenowy - Załącznik Nr 8 „A” do SIWZ. b) Część 2 – wyposażenie w sprzęt elektroniczny, laptop, AGD i RTV: Komputer przenośny (Laptop) z oprogramowaniem – szt.1; Wieża CD – szt.1; Telewizor – szt.1; Wieża CD – szt.1; Drukarka – szt.1; Kuchenka mikrofalowa – szt.1; Czajnik elektryczny – szt.1; Pralko suszarka – szt.1; Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia dla części 2 będącej przedmiotem zamówienia, stanowi formularz cenowy - Załącznik Nr 8 „B” do SIWZ. c) Część 3 – wyposażenie kuchni: Stół ze stali nierdzewnej - 1 szt. Stół nierdzewny z szafkami - 2 szt. Zmywarka z wyparzaniem - 1 szt. Podstawa do zmywarki - 1 szt. Chłodziarko zamrażarka - 1 szt. Filiżanki do herbaty - 4 kpl. Spodki do filiżanek - 4 kpl. Talerze deserowe - 4 kpl. Miseczki - 4 kpl. Talerze płytkie - 4 kpl. Pojemniki ze stali nierdzewnej – 6 szt. Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia dla części 3 będącej przedmiotem zamówienia, stanowi formularz cenowy - Załącznik Nr 8 „C” do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawcy, przystępujący do postępowania, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia i sprzętów w Żłobku Miejskim w Krośnie Odrzańskim w ramach projektu „Pierwszy Żłobek Miejski w Krośnie Odrzańskim szansą na poprawę sytuacji zawodowej opiekunów” - Część III
Dodano: 2019-08-13 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia i sprzętów w Oddziale Integracyjnym w ramach projektu „Utworzenie przedszkolnego oddziału integracyjnego oraz poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Krosno Odrzańskie”
Dodano: 2019-07-03 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia i sprzętów w Żłobku Miejskim w Krośnie Odrzańskim w ramach projektu „Pierwszy Żłobek Miejski w Krośnie Odrzańskim szansą na poprawę sytuacji zawodowej opiekunów” Część I - wyposażenie sal i gabinetów
Dodano: 2019-04-24 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia i sprzętów w Żłobku Miejskim w Krośnie Odrzańskim w ramach projektu „Pierwszy Żłobek Miejski w Krośnie Odrzańskim szansą na poprawę sytuacji zawodowej opiekunów” Część I - wyposażenie sal i gabinetów
Dodano: 2019-01-23 - Doposażenie Przedszkola Samorządowego w Słońsku III
Dodano: 2018-08-10 - Doposażenie Przedszkola Samorządowego w Słońsku
Dodano: 2018-07-24 - Dostawa wyposażenia kuchennego i meblowego do oddziałów przedszkolnych w gminie Międzyrzecz
Dodano: 2018-07-04 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego
Dodano: 2018-06-08 - Doposażenie Przedszkola Samorządowego w Tuplicach, Gmina Tuplice
Dodano: 2018-05-17 - nwestycja w przyszłość – przebudowa i rozbudowa szkoły w Otyniu o przedszkole.
Dodano: 2017-07-13