Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia i sprzętów w Klubie Dziecięcym „Maleństwa” w Krośnie Odrzańskim

Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 835 017 , fax. 683 835 122
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
    ul. Parkowa 1
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 683 835 017, fax. 683 835 122
    REGON: 97077026700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż wyposażenia i sprzętów w Klubie Dziecięcym „Maleństwa” w Krośnie Odrzańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzęt dostarczony będzie na koszt Wykonawcy do budynku Klubu dziecięcego „Maleństw” zlokalizowanego w Krośnie Odrzańskim, przy ul. Srebrna Góra 2, Dostarczony sprzęt będzie się nadawał do użytku zgodnie z przeznaczeniem, bezpośrednio po zrealizowaniu dostawy, Sprzęt ma być fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do użytku zgodnie z przeznaczeniem bezpośrednio po dostarczeniu do Zamawiającego bez konieczności zakupu dodatkowych elementów, Wykonawca załączy do oferty opis techniczny towaru w języku polskim (ma to być dokument producenta urządzenia) do wszystkich sprzętów i urządzeń, a także dostarczy wszelkie niezbędne wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z zamierzonym przeznaczeniem poszczególnych elementów, stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania napraw sprzętu i wyposażenia w ciągu 3 dni roboczych od chwili reakcji serwisu, w miejscu dostawy sprzętu, Naprawy gwarancyjne wykonywane będą w siedzibie Klubu (ul. Srebrna Góra 2, 66 – 600 Krosno Odrzańskie), a czas reakcji serwisu nie może być dłuższy niż 3 dni robocze – jeżeli naprawa gwarancyjna nie będzie mogła zostać zrealizowana w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do jej wykonania na własny koszt bezpośrednio u producenta lub w serwisie posiadającym autoryzację producenta. Podjęcie akcji serwisowej polega na osobistym przybyciu do miejsca, w którym znajduje się zgłaszany do naprawy sprzęt, Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji do wymiany w przeciągu jednego miesiąca wadliwego sprzętu na sprzęt wolny od wad (tego samego producenta i o parametrach zgodnych lub lepszych) po dwóch bezskutecznych naprawach gwarancyjnych, Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego i transportu przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. a) Część 1 – wyposażenie sal dziecięcych, szatni i placu zabaw w tym m.in: Wyposażenie placu zabaw w zestawy zabawowe; Wyposażenie w szafy, regały i siedziska; Wyposażenie w krzesła i ławki; Wyposażenie w zestawy zabawowe wewnętrzne; Wyposażenie w łóżeczka, materace i pościele; Wyposażenie w pojemniki i dozowniki; Instrumenty i zestawy zabawowe; Zestawy edukacyjne i lalki; Jeździki; inne; Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia dla części 1 będącej przedmiotem zamówienia, stanowi formularz cenowy - Załącznik Nr 8 „A” do SIWZ. b) Część 2 – wyposażenie w sprzęt elektroniczny, laptop, AGD i RTV: Komputer przenośny (Laptop) z oprogramowaniem – szt.1; Wieża CD – szt.1; Telewizor – szt.1; Wieża CD – szt.1; Drukarka – szt.1; Kuchenka mikrofalowa – szt.1; Czajnik elektryczny – szt.1; Pralko suszarka – szt.1; Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia dla części 2 będącej przedmiotem zamówienia, stanowi formularz cenowy - Załącznik Nr 8 „B” do SIWZ. c) Część 3 – wyposażenie kuchni: Stół ze stali nierdzewnej - 1 szt. Stół nierdzewny z szafkami - 2 szt. Zmywarka z wyparzaniem - 1 szt. Podstawa do zmywarki - 1 szt. Chłodziarko zamrażarka - 1 szt. Filiżanki do herbaty - 4 kpl. Spodki do filiżanek - 4 kpl. Talerze deserowe - 4 kpl. Miseczki - 4 kpl. Talerze płytkie - 4 kpl. Pojemniki ze stali nierdzewnej – 6 szt. Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia dla części 3 będącej przedmiotem zamówienia, stanowi formularz cenowy - Załącznik Nr 8 „C” do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawcy, przystępujący do postępowania, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach