Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg
- Adres: 66300 Międzyrzecz, ul. Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 426 930 , fax. 957 426 979
- Data zamieszczenia: 2018-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
ul. Rynek 1
66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
tel. 957 426 930, fax. 957 426 979
REGON: 21096684600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyrzecz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia kuchennego i meblowego do oddziałów przedszkolnych w gminie Międzyrzecz - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zadania pn. „Dostawa wyposażenia kuchennego i meblowego do oddziałów przedszkolnych w gminie Międzyrzecz”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 5A do nr 5B do SIWZ. Przedmiotowa dostawa jest elementem projektu pt. „Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla dzieci z obszaru Gminy Międzyrzecz w tym wsparcie dla przedszkola prowadzonego przez Powiat Międzyrzecki” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020. 3.2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 3.2.1. Część 1: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego. 3.2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1. stanowi załącznik nr 5A do SIWZ. 3.2.1.2 Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu gwaranci jakości i rękojmi, na min. 12 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji i rękojmi. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i została szczegółowo opisana w pkt. 13 SIWZ. 3.2.2. Część 2: Dostawa wyposażenia kuchennego. 3.2.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2. stanowi załącznik nr 5B do SIWZ. 3.2.2.2 Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu gwaranci jakości i rękojmi, na min. 12 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji i rękojmi. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i została szczegółowo opisana w pkt. 13 SIWZ 3.3. Dostaw ma nastąpić od oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 1 w Międzyrzeczu, ul. Staszica 22, 66-300 Międzyrzecz oraz do Przedszkola nr 4, ul. Zachodnia 8, 66-300 Międzyrzecz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od każdego wykonawcy składającego ofertę: 1) Wypełniony formularz oferty: - dla części nr 1 wg załącznika nr 1 wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 5 A, - dla części nr 2 wg załącznika nr 1 wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 5 B. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 6.3. Zamawiającego żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.3) niniejszej SIWZ. 6.4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.5. Zamawiający w niniejszym postępowaniu korzysta z uprawnienia wynikającego z art. 24aa ustawy pzp. 6.6. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 6.7. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia i sprzętów w Żłobku Miejskim w Krośnie Odrzańskim w ramach projektu „Pierwszy Żłobek Miejski w Krośnie Odrzańskim szansą na poprawę sytuacji zawodowej opiekunów” - Część III
Dodano: 2019-08-13 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia i sprzętów w Oddziale Integracyjnym w ramach projektu „Utworzenie przedszkolnego oddziału integracyjnego oraz poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Krosno Odrzańskie”
Dodano: 2019-07-03 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia i sprzętów w Klubie Dziecięcym „Maleństwa” w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 0000-00-00 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia i sprzętów w Żłobku Miejskim w Krośnie Odrzańskim w ramach projektu „Pierwszy Żłobek Miejski w Krośnie Odrzańskim szansą na poprawę sytuacji zawodowej opiekunów” Część I - wyposażenie sal i gabinetów
Dodano: 2019-04-24 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia i sprzętów w Żłobku Miejskim w Krośnie Odrzańskim w ramach projektu „Pierwszy Żłobek Miejski w Krośnie Odrzańskim szansą na poprawę sytuacji zawodowej opiekunów” Część I - wyposażenie sal i gabinetów
Dodano: 2019-01-23 - Doposażenie Przedszkola Samorządowego w Słońsku III
Dodano: 2018-08-10 - Doposażenie Przedszkola Samorządowego w Słońsku
Dodano: 2018-07-24 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w ramach zadania „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego
Dodano: 2018-06-08 - Doposażenie Przedszkola Samorządowego w Tuplicach, Gmina Tuplice
Dodano: 2018-05-17 - nwestycja w przyszłość – przebudowa i rozbudowa szkoły w Otyniu o przedszkole.
Dodano: 2017-07-13