Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg
- Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
- Data zamieszczenia: 2010-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7 7
65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
REGON: 97077008900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony i zamontowany w pomieszczeniach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa o udzielenie zamówienia publicznego przed wykonaniem i dostawą przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu atestów i certyfikatów, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający wymaga, aby na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres 36 m-cy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych w budynku w Dychowie 6a.
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa mebli; znak sprawy RA-TL-Z-39/2015
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby nowych kierunków, znak sprawy: RA-TL-Z-15/2015
Dodano: 2015-09-17 - Zakup i dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia wraz z montażem w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Bogdaniec
Dodano: 2015-09-16 - Dostawa krzeseł, foteli obrotowych, foteli tapicerowanych, ławek siedziskowych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Dodano: 2014-04-07 - Dostawa wraz z montażem mebli do Sekcji Statystyki Medycznej i Rozliczeń oraz krzeseł na oddziały
Dodano: 2014-04-01 - Dostawa i montaż mebli biurowych do nowej siedziby Urzędu i Oddziału Celnego w Zielonej Górze.
Dodano: 2013-11-20 - Dostawę mebli biurowych dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2013-11-12 - Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby projektów : Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego i Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego oraz mebli na potrzeby Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych w Zielonej Górze.
Dodano: 2013-09-26 - Dostawa oraz montaż wyposażenia biblioteki w Kargowej
Dodano: 2013-09-06