Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-036 Zielona Góra, ul. Wyspiańskiego 15
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 456 56 10; 456 76 93 , fax. 68 327 01 11
- Data zamieszczenia: 2013-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze
ul. Wyspiańskiego 15 15
65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 456 56 10; 456 76 93, fax. 68 327 01 11
REGON: 97013998800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby projektów : Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego i Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego oraz mebli na potrzeby Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych w Zielonej Górze. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:część 1 - wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego, część 2 - wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego, część 3 - wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych w Zielonej Górze. Miejsce wykonania zamówienia: w części 1 dostawa nastąpi do siedziby OWES w Gorzowie Wlkp., w 2 części zamówienia - do siedziby OWES w Zielonej Górze, w 3 części zamówienia - do siedziby WUP w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych w budynku w Dychowie 6a.
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa mebli; znak sprawy RA-TL-Z-39/2015
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby nowych kierunków, znak sprawy: RA-TL-Z-15/2015
Dodano: 2015-09-17 - Zakup i dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia wraz z montażem w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Bogdaniec
Dodano: 2015-09-16 - Dostawa krzeseł, foteli obrotowych, foteli tapicerowanych, ławek siedziskowych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Dodano: 2014-04-07 - Dostawa wraz z montażem mebli do Sekcji Statystyki Medycznej i Rozliczeń oraz krzeseł na oddziały
Dodano: 2014-04-01 - Dostawa i montaż mebli biurowych do nowej siedziby Urzędu i Oddziału Celnego w Zielonej Górze.
Dodano: 2013-11-20 - Dostawę mebli biurowych dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2013-11-12 - Dostawa oraz montaż wyposażenia biblioteki w Kargowej
Dodano: 2013-09-06 - Zakup i dostawa mebli na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Fryderyka Chopina w Krośnie Odrzańskim.
Dodano: 2013-07-19