Przetargi.pl
„Zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury w ramach realizacji zadania pn. „Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika Kępina – etap I” w Zduńskiej Woli”

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2019-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury w ramach realizacji zadania pn. „Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika Kępina – etap I” w Zduńskiej Woli”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zakupie dostawie i montażu małej architektury wokół zbiornika Kępina przy istniejących ciągach pieszo - jezdnych: a) Ławek z oparciem – 23 szt. Dane techniczne: Długość 180cm; Wysokość: 82 cm; Wysokość siedziska: 48 cm; Głębokość siedziska: 44 cm; Listwy o wym. 180 x 6 x 3,5 cm Zastosowany materiał: Siedzisko: drewno impregnowane i trzykrotnie malowane lakierobejcą. Podstawa: stal ocynkowana, malowana roszkowo. b) Ławek z bez oparcia – 11 szt. Dane techniczne: Długość 180cm; Wysokość siedziska: 48 cm; Głębokość siedziska: 44 cm; Listwy o wym. 180 x 6 x 3,5 cm; Ilość listew: siedzisko - 6 Wg wzoru jak ławka z oparciem Zastosowany materiał: Siedzisko: drewno impregnowane i trzykrotnie malowane lakierobejcą. Podstawa: stal ocynkowana, malowana proszkowo. c) Ławek łukowych bez oparcia – 6 szt. Dane techniczne: Kształt siedziska i podstawy wg załączonego rysunku i zdjęcia. Długość łuku 180 cm; Szerokość 45 cm; Wysokość 45 cm; Zastosowany materiał: Siedzisko: listwy z drewna liściastego lub świerkowego, impregnowane próżniowo, trzykrotnie lakierowane; Podstawa: stal ocynkowana, malowana proszkowo. d) Koszy na śmieci – 10 szt. Dane techniczne: Wysokość 56 cm; Szerokość 41 cm; Pojemność 45 l; Zastosowany materiał: Obudowa: drewno impregnowane i trzykrotnie malowane lakierobejcą, elementy stalowe - stal ocynkowana, malowana proszkowo, Pojemnik: wkład wewnętrzny stal cynkowana ogniowo e) Altana parkowa wg wzoru w projekcie – 2 szt. Dane techniczne: Powierzchnia zabudowy: 16,00 m2; Wysokość w szczycie: 365 cm Wysokość (pod dach): 223 cm; Szerokość altanki (zewnętrzna): 484 cm Szerokość boku (dach): 201 cm; Odległość między słupkami: 150 cm Nachylenie dachu: 25°; Okap: 40 cm Średnica w osi słupów: ∅408 cm Wysokość płotka: 84 cm Rozstaw słupków: 120 cm. Konstrukcja: konstrukcja drewniana, drewno świerkowe klasy C27, strugane, S4S, impregnowane, zabezpieczone powierzchniowo przez trzykrotne malowanie. Kolor naturalny. Przekrój poprzeczny słupów: 140 x 140 mm. Podłoga - drewno iglaste - modrzew syberyjski lub liściaste – dąb lub akacja, kolor naturalny, impregnowane, zabezpieczone powierzchniowo przez trzykrotne malowanie. Wysokość pochwytu: 850 mm – rozstaw słupków poręczy - 1200 mm. f) Grill parkowy wg wzoru w projekcie – 2 szt. Betonowy grill rekreacyjny z okrągłym regulowanym rusztem. Urządzenie przeznaczone do zastosowania na wolnym powietrzu. Dla komfortu pracy i bezpieczeństwa, wysokość rusztu nad paleniskiem regulowana. Obrzeże blatu wykonane z listwy aluminiowej zabezpieczającej przed uderzeniami i obiciem. Wokół paleniska blat wykorzystywany, jako stół do przygotowania i spożycia potraw. g) Stoliki piknikowe wg wzoru w projekcie – 7 szt. Stoły do zestawu stół z 2 ławkami pojedynczymi Dane techniczne: Długość 180 cm; Wysokość: 80-83 cm; Szerokość: 80 cm; Listwy o wym. 180 x 6 x 3,5 cm Wg wzoru jak ławka z oparciem. h) Psi pakiet (kosz z dystrybutorem woreczków na psie nieczystości) – 4 szt. i) Znaków - 6 znaków typu C 16/13 j) Tablic informacyjnych – 2 szt. (wraz z regulaminem) Dane techniczne: Wymiary: wysokość: 270 cm, (wysokość tablicy od powierzchni ziemi); Szerokość: 100 cm; Powierzchnia tablicy: 100x190 cm Materiały: stal ocynkowana, malowana proszkowo Montaż: osadzenie w fundamencie betonowym Regulamin będzie stworzony przez Urząd Miasta. Wykonawca wydrukuje go w odpowiednim formacie i umieści na tablicy. k) Stojaków na rowery – 6 szt. l) Wykonanie dodatkowego utwardzenia pod ławki – 2 szt. o wym. 2m x 1m – we wskazanym miejscu przez Zamawiającego (nawierzchnia z kostki dopasowanej do istniejącej). Uwaga: Zmienia się materiał małej architektury – ze stali nierdzewnej z elementami drewnianymi, przewidziany w projekcie, na stal ocynkowaną i malowaną proszkowo z elementami drewnianymi. Pozostałe parametry pozostają bez zmian. Mała architektura będzie montowana w mniejszej ilości niż przewiduje projekt, lokalizacja ustalana w trakcie realizacji z Zamawiającym. Kosze wraz z dystrybutorem woreczków na psie nieczystości – wykonany ze stali malowany proszkowo. 2. Teren opracowania obejmuje działki nr ewid.: 248, 249, 250, 251, 252/2, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 269, 270, 271, 272/2, 273, 274, 275, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 338, 373, 376, 377 - obręb nr [0013] w jednostce ewidencyjnej [101901_1] - Zduńska Wola, powiat zduńskowolski. 3. Zamawiający w terminie do 14 dni od zawarcia umowy przekaże wykonawcy plac budowy. 4. W wycenie należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, wynikające z SIWZ, projektu, STWiORB lub nieuwzględnionych w SIWZ, projekcie, STWiORB , a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. 5. Podstawa wykonania robót budowlanych jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, pozwolenie na budowę (decyzja nr 479.2017) oraz projekt wykonawczy, budowlany, a także STWiORB. 6. Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w przestrzeni publicznej. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest w ciągu 10 dni od zawarcia umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys, odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym oraz harmonogram rzeczowo – terminowo - finansowy w uzgodnieniu z Zamawiającym. 8. Zamawiający informuje, ze zadanie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej. 9. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych objętych zakresem umowy, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 10. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. 11. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. 12. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: 1) dokumentacji projektowej, 2) opisie przedmiotu zamówienia, 3) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 5) obowiązujących normach, z uwzględnieniem poniższych warunków: a) przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na elementy wykończeniowe, b) materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 13. UWAGA: Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia. 14. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223800-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Ludowy Bank Spółdzielczy w Zduńskiej Woli Nr konta 81 9279 0007 0071 1166 2000 0120. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach