Miasto Radomsko ogłasza przetarg
- Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
- Data zamieszczenia: 2018-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
ul. Tysiąclecia 5
97-500 Radomsko, woj. łódzkie
tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
REGON: 590648238 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radomsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót polegających na dostawie i montażu wiat przystankowych w ramach projektu pn. „Wymiana taboru autobusów miejskich na pojazdy niskoemisyjne oraz rozwój inteligentnych systemów transportowych w Radomsku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na dostawie i montażu wiat przystankowych w ramach projektu pn. „Wymiana taboru autobusów miejskich na pojazdy niskoemisyjne oraz rozwój inteligentnych systemów transportowych w Radomsku”. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym przedmiarem robót, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowanymi przez Biuro Projektowo – Inwestycyjne OMEGA Dariusz Kucharczyk, 97-500 Radomsko, ul. Sucharskiego 353 oraz zasadami wiedzy technicznej. Projekt budowlany wykonany przez Biuro Projektowo – Inwestycyjne OMEGA Dariusz Kucharczyk, 97-500 Radomsko, ul. Sucharskiego 353 dotyczy budowy zalicznikowej instalacji elektrycznej związanej z wymianą wiat przystankowych na terenie miasta Radomska wraz z montażem wiat, koszy, ławek i elektronicznych tablic informacji pasażerskiej, a niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje wykonanie dostawy i montażu wiat przystankowych tj. robót w zakresie określonym przedmiarem robót. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych (demontaż nawierzchni chodników i istniejących wiat przystankowych), 2) dostawę i montaż 15 sztuk wiat przystankowych w lokalizacjach zgodnych z projektem budowlanym, 3) odtworzenie istniejących nawierzchni w miejscach uzupełnień po robotach fundamentowych, 4) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji techniczno – eksploatacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) przedmiar robót. b) projekt budowlany w zakresie określonym przedmiarem robót, c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. d) projekt (wzór ) umowy. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmujące cały zakres rzeczowy robót budowlanych w zakresie określonym przedmiarem robót, opisanych w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projekcie budowlanym tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 4. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Transport, Działanie III.1 Niskoemisyjny transport Poddziałanie III.1.2 Niskoemisyjny transport miejski, Projekt pn.: „Wymiana taboru autobusów miejskich na pojazdy niskoemisyjne oraz rozwój inteligentnych systemów transportowych w Radomsku”, nr umowy o dofinansowanie projektu: RPLD.03.01.02-10.0002/17-00 z dnia 24.04.2018 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223800-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank S.A. Nr rachunku: 54 1560 0013 2039 6334 0000 0014 z dopiskiem: Wadium – Wykonanie robót polegających na dostawie i montażu wiat przystankowych w ramach projektu pn. „Wymiana taboru autobusów miejskich na pojazdy niskoemisyjne oraz rozwój inteligentnych systemów transportowych w Radomsku”. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz.359 z zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt IV.1.2) ppkt 3 lit. b-e niniejszego ogłoszenia wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Radomska - punkt podawczy - parter (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) uproszczony kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z pkt 17.3 SIWZ, 5) oświadczenia Wykonawcy, że wybór złożonej przez Wykonawcę oferty zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.6 SIWZ – (formularz ofertowy), 6) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem stołu do ping – ponga na skwer wypoczynkowy zlokalizowany w m. Poniatów
Dodano: 2020-10-16 - Zakup, dostawa i montaż dodatkowych elementów małej architektury w ramach realizacji zadania pn. „Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika Kępina – etap I” w Zduńskiej Woli
Dodano: 2019-10-04 - Poprawa bezpieczeństwa na drodze wojewódzkiej Nr 449 poprzez zastosowanie zsynchronizowanego oznakowania na trzech przejściach dla pieszych w miejscowościach: Romanów, Brończyn, Gzików, realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego Samorządu Województwa Łódzkiego 2019
Dodano: 2019-08-01 - „Zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury w ramach realizacji zadania pn. „Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika Kępina – etap I” w Zduńskiej Woli”
Dodano: 2019-06-21 - Poprawa bezpieczeństwa na drodze wojewódzkiej Nr 449 poprzez zastosowanie zsynchronizowanego oznakowania na trzech przejściach dla pieszych w miejscowościach: Romanów, Brończyn, Gzików, realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego Samorządu Województwa Łódzkiego 2019
Dodano: 2019-06-19 - „Montaż wyposażenia oraz niwelacja terenu w ramach realizacji zadania pn. „Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika Kępina – etap I” w Zduńskiej Woli”
Dodano: 2019-05-16 - Wykonanie robót polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu fabrycznie nowych dwustronnych tablic przystankowych LED oraz budowie instalacji elektrycznej zalicznikowej w ramach zadania pn. „Wymiana taboru autobusów miejskich na pojazdy niskoemisyjne oraz rozwój inteligentnych systemów transportowych w Radomsku”
Dodano: 2019-04-05 - Wykonanie robót polegających na dostawie i montażu dwustronnych tablic przystankowych LED oraz budowie instalacji elektrycznej zalicznikowej w ramach zadania pn. „Wymiana taboru autobusów miejskich na pojazdy niskoemisyjne oraz rozwój inteligentnych systemów transportowych w Radomsku”
Dodano: 2019-02-07 - Wykonanie robót polegających na dostawie i montażu dwustronnych tablic przystankowych LED oraz budowie instalacji elektrycznej zalicznikowej w ramach zadania pn. „Wymiana taboru autobusów miejskich na pojazdy niskoemisyjne oraz rozwój inteligentnych systemów transportowych w Radomsku"
Dodano: 2019-01-07 - Budowa dwóch placów zabaw wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznych w Sulejowie przy ulicy Szkolnej w ramach zadania inwestycyjnego Rewitalizacja centrum Sulejowa poprzez odnowę przestrzeni publicznych i przywrócenie funkcji społeczno-gospodarczych
Dodano: 2018-12-17