Przetargi.pl
Zakup/dostawa cyfrowego aparatu RTG wraz ze stacjami: technika, diagnostyczną i przeglądową oraz dostosowanie pomieszczenia do wymogów pracowni RTG Kleszczowskiej Przychodni Salus Sp. z o.o.

Kleszczowska Przychodnia Salus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Osiedlowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (44)7313080 , fax. (44)7313082
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kleszczowska Przychodnia Salus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Osiedlowa 2
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. (44)7313080, fax. (44)7313082
    REGON: 365869815
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.saluskleszczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup/dostawa cyfrowego aparatu RTG wraz ze stacjami: technika, diagnostyczną i przeglądową oraz dostosowanie pomieszczenia do wymogów pracowni RTG Kleszczowskiej Przychodni Salus Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup /dostawa cyfrowego aparatu RTG wraz ze stacjami: technika, diagnostyczną i przeglądową oraz dostosowanie pomieszczenia do wymogów pracowni RTG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W ramach dostosowania pomieszczenia Zamawiający oczekuje instalacji dostarczonego w pracowni aparatu RTG i dostosowanie go do obowiązujących wymogów prawa w tym zakresie: a) wykonanie osłon stałych (jeżeli zajdzie taka potrzeba) na podstawie opracowanego projektu osłon radiologicznych- uzgodnionego i zaakceptowanego przez Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, w tym drzwi z ochroną radiologiczną, b) wykonanie wszelkich niezbędnych prac malarskich , tynkarskich i okładzinowych w sterowni, c) wykonanie niezbędnych robót elektrycznych wynikających bezpośrednio z zainstalowania dostarczanego aparatu RTG d) wykonanie blatu w sterowni e) testy adaptacyjne oraz uzyskanie niezbędnych zezwoleń i odbiorów do uruchomienia pracy w pracowni. Zakres wymaganych prac związanych z adaptacją pomieszczeń należy określić i wycenić na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia do Kleszczowskiej Przychodni Salus Sp. z o.o., ul. Osiedlowa 2, 97-410 Kleszczów, zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej miejsca usytuowania nowego aparatu RTG, jego zasilania i wszystkich niezbędnych czynności związanych z uruchomieniem urządzenia. W związku z zaleceniem dokonania wizji lokalnej Zamawiający prosi o załączenie do oferty oświadczenia dotyczącego odpowiednio dokonania / nie dokonania wizji lokalnej (wg zał. nr 8 do SIWZ). Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu składania ofert) telefonicznie, z p. Iwoną Bednarek - tel. 601 267 767
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ); 2) opis parametrów technicznych – wypełniony w rubryce ”Parametry Oferowane” i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących oferowanego sprzętu (stanowiący zał. nr 2 do SIWZ) załączony dodatkowo w postaci elektronicznego nośnika – w formie płyty CD/DVD (w formacie Word); 3) oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty; 4) oświadczenie Wykonawcy dot. wizji lokalnej (wg zał. nr 8 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach