Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93-252 Łódź, ul. Felińskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 892 081, , fax. 426 892 081
- Data zamieszczenia: 2019-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi
ul. Felińskiego 7
93-252 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 892 081, , fax. 426 892 081
REGON: 47223799500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcmgorna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Podniesienie jakości udzielanych świadczeń medycznych przez Miejskie Centrum Medyczne „Górna” w Łodzi poprzez utworzenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest podniesienie jakości udzielanych świadczeń medycznych przez Miejskie Centrum Medyczne „Górna” w Łodzi poprzez utworzenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 17 polegających na dostarczeniu aparatu RTG wraz z wykonaniem robót adaptacyjnych budowlano-montażowych. Zamówienie będzie udzielone w 2 częściach. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Częścią zamówienia jest Rozdział z podziałem na: 1) Rozdział 1 – dostawa i montaż aparatu RTG do przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 w Łodzi wraz z adaptacją pomieszczeń, (został dookreślony szczegółowo w pkt 3.2 i następne SIWZ). 2) Rozdział 2 – dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby pracowni RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 w Łodzi, (został dookreślony szczegółowo w pkt 3.20 i następne SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Rozdział 1 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), 2) Rozdział 2 – zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. W przypadku składania oferty na więcej niż jeden Rozdział, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie odpowiadającej sumie wadiów przewidzianych dla poszczególnych Rozdziałów, na które Wykonawca składa ofertę. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wskazać w dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium w przedmiotowym postępowaniu numer Rozdziału, którego wadium dotyczy. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku poniższych formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 punkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 89 1020 3378 0000 1602 0127 5619 w tytule przelewu należy wpisać: „Wadium nr sprawy ZP/5/2019 –Pracownia Diagnostyki Obrazowej RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 – Rozdział nr 1”. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.3. SIWZ. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzenie wniesienia wadium lub jego kserokopię Zamawiający zaleca załączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia: 1) Wykonawca winien przedłożyć odpowiednio dokument poręczenia lub gwarancji zawierający informację o udzieleniu poręczenia lub gwarancji na rzecz Zamawiającego tytułem wadium w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę pt.: Pracownia Diagnostyki Obrazowej RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 – Rozdział nr 1, nr sprawy: ZP/5/2019”., ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do nieodwołalnej i bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 2) oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) zaleca się złożyć w sekretariacie Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi, ul. Felińskiego 7, Łódź, pok. 7/8, II piętro, w godzinach od 8:15 do 15:00. Kopię dokumentu złożonego w sekretariacie, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty. 3) w przypadku braku możliwości dostarczenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu bezpośrednio do sekretariatu Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi – należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu. Zamawiający zaleca aby oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, opisanej w sposób jednoznacznie wskazujący na jej zawartość, umożliwiający złożenie dokumentu w depozycie kasowym oraz późniejszy jego zwrot Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zaleca załączyć do oferty kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6. Okres ważności wadium liczony jest od terminu składania ofert (który należy traktować jako dzień „1”) i nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zwrot albo zatrzymanie wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunku udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w SIWZ - dla każdego podmiotu odrębnie. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego musi zawierać informacje opisane w SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i instalacja aparatu RTG wraz z adaptacją istniejącej pracowni RTG
Dodano: 2023-02-14 - Zakup i montaż aparatu RTG wraz z modernizacją pomieszczeń.
Dodano: 2022-09-12 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 214 000 euro na dostawę lampy RTG wraz z osprzętem do tomografu komputerowego Aquilion CXL TSX-101A/SC prod. Toshiba o numerze seryjnym SCA1262004 dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Dodano: 2021-03-04 - Zakup aparatu RTG jezdnego z ramieniem C
Dodano: 2020-11-27 - Dostawa i montaż stacjonarnego aparatu cyfrowego RTG wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Przedborzu
Dodano: 2020-10-02 - Dostawa i montaż stacjonarnego aparatu cyfrowego RTG wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Przedborzu
Dodano: 2020-09-22 - Dostawa i montaż (usługa serwisowa) lampy RTG wraz z osprzętem, do tomografu komputerowego Toshiba Astelion Advance TSX-034A/4C o numerze seryjnym: 4CC1472016 - 1 szt. dla SPZOZ w Wieluniu.
Dodano: 2020-03-16 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 221 000 euro na dostawę lampy RTG wraz z osprzętem do tomografu komputerowego Aquilion CXL TSX-101A/SC prod. Toshiba o numerze seryjnym SCA1262004 dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Dodano: 2019-09-25 - 37/ZPN/19 Zakup aparatu RTG z ramieniem C dla potrzeb Bloku Operacyjnego.
Dodano: 2019-08-26 - ,,Zakup sprzętu i wyposażenia do poradni ginekologicznej w SPZPOZ w Widawie”
Dodano: 2019-05-17