Przetargi.pl
Dostawa i montaż stacjonarnego aparatu cyfrowego RTG wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Przedborzu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 97-570 Przedbórz, ul. Częstochowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 815 194 , fax. 447 815 194
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Częstochowska 25
    97-570 Przedbórz, woj. łódzkie
    tel. 447 815 194, fax. 447 815 194
    REGON: 59035655300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przedborz.pl zakładka ZDROWIE

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż stacjonarnego aparatu cyfrowego RTG wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Przedborzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stacjonarnego aparatu cyfrowego RTG z niezbędnym wyposażeniem (dalej łącznie również jako „sprzęt medyczny”) na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Przedborzu. Szczegółowy opis parametrów techniczno-funkcjonalnych aparatu RTG, serwera PACS, oprogramowania oraz automatycznej nagrywarki został określony w Załączniku Nr 7 do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zakup fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu medycznego, z rokiem produkcji 2020, zgodnego z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 7 do SIWZ – Zestawienie warunków i parametrów wymaganych i dostawa do siedziby Zamawiającego. 2) transport sprzętu medycznego do miejsca przeznaczenia, 3) demontaż analogowego aparatu RTG będącego w posiadaniu Zamawiającego i przeniesienie go w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4) montaż i instalację sprzętu medycznego będącego przedmiotem dostawy 5) dostarczenie oraz instalację serwera PACS wraz z oprogramowaniem przeglądowym oraz automatyczną nagrywarką, 6) przekazanie wszystkich posiadanych atestów, certyfikatów, paszportów technicznych i innych dokumentów wymaganych prawem, dotyczących sprzętu będącego przedmiotem dostawy, 7) uzyskanie dla Zamawiającego niezbędnych zezwoleń na użytkowanie przedmiotu zamówienia, w tym zezwolenia Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Łodzi na stosowanie przedmiotu zamówienia, 8) uruchomienie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający rozumie jako zapewnienie możliwości udzielania świadczeń zdrowotnych z wykorzystaniem przedmiotu zamówienia, zakończone podpisaniem „Protokołu uruchomienia” 9) przeprowadzenie instruktażu personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu medycznego (min. 2 dni szkoleniowe po 5 godzin), po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem „Protokołu szkoleń” (Załącznik nr 4 do Umowy), 10) udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, której termin liczony będzie od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy „Protokołu instalacji i uruchomienia. W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia bez dodatkowych opłat: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, dokonywane na koszt Wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (min. 1 raz w roku w okresie gwarancji, chyba że wymagania producenta przewidują częstsze wykonywanie przeglądów), zakończone odpowiednim wpisem w paszporcie urządzenia, obejmujące konserwację, kalibrację sprzętu a także naprawę i wymianę części zużytych lub wymagających wymiany na fabrycznie nowe (za wyjątkiem sytuacji, kiedy konieczność wymiany części spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu medycznego), b) zapewnienie usuwania awarii i usterek przy użyciu fabrycznie nowych części zamiennych i materiałów potrzebnych do ich wykonania, przy czym czas usunięcia usterki wynosi max 3 dni robocze w przypadku braku konieczności sprowadzenia części zamiennych, max 10 dni roboczych w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych, chyba że Zamawiający wyrazi pisemnie lub mailowo zgodę na inny termin; c) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu medycznego w przypadku napraw gwarancyjnych, w wypadku natomiast konieczności wymiany części – odnowienie gwarancji na wymienioną część (okres gwarancji dla tej części biegnie od dnia wymiany)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 1) Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale, a dowody w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). 2) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3) oświadczenie i/lub dowody w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach