Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 97-570 Przedbórz, ul. Częstochowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 815 194 , fax. 447 815 194
- Data zamieszczenia: 2020-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Częstochowska 25
97-570 Przedbórz, woj. łódzkie
tel. 447 815 194, fax. 447 815 194
REGON: 59035655300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przedborz.pl zakładka ZDROWIE
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż stacjonarnego aparatu cyfrowego RTG wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Przedborzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stacjonarnego aparatu cyfrowego RTG z niezbędnym wyposażeniem (dalej łącznie również jako „sprzęt medyczny”) na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Przedborzu. Szczegółowy opis parametrów techniczno-funkcjonalnych aparatu RTG, serwera PACS, oprogramowania oraz automatycznej nagrywarki został określony w Załączniku Nr 7 do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zakup fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu medycznego, z rokiem produkcji 2020, zgodnego z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 7 do SIWZ – Zestawienie warunków i parametrów wymaganych i dostawa do siedziby Zamawiającego. 2) transport sprzętu medycznego do miejsca przeznaczenia, 3) demontaż analogowego aparatu RTG będącego w posiadaniu Zamawiającego i przeniesienie go w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4) montaż i instalację sprzętu medycznego będącego przedmiotem dostawy 5) dostarczenie oraz instalację serwera PACS wraz z oprogramowaniem przeglądowym oraz automatyczną nagrywarką, 6) przekazanie wszystkich posiadanych atestów, certyfikatów, paszportów technicznych i innych dokumentów wymaganych prawem, dotyczących sprzętu będącego przedmiotem dostawy, 7) uzyskanie dla Zamawiającego niezbędnych zezwoleń na użytkowanie przedmiotu zamówienia, w tym zezwolenia Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Łodzi na stosowanie przedmiotu zamówienia, 8) uruchomienie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający rozumie jako zapewnienie możliwości udzielania świadczeń zdrowotnych z wykorzystaniem przedmiotu zamówienia, zakończone podpisaniem „Protokołu uruchomienia” 9) przeprowadzenie instruktażu personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu medycznego (min. 2 dni szkoleniowe po 5 godzin), po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem „Protokołu szkoleń” (Załącznik nr 4 do Umowy), 10) udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, której termin liczony będzie od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy „Protokołu instalacji i uruchomienia. W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia bez dodatkowych opłat: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, dokonywane na koszt Wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (min. 1 raz w roku w okresie gwarancji, chyba że wymagania producenta przewidują częstsze wykonywanie przeglądów), zakończone odpowiednim wpisem w paszporcie urządzenia, obejmujące konserwację, kalibrację sprzętu a także naprawę i wymianę części zużytych lub wymagających wymiany na fabrycznie nowe (za wyjątkiem sytuacji, kiedy konieczność wymiany części spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu medycznego), b) zapewnienie usuwania awarii i usterek przy użyciu fabrycznie nowych części zamiennych i materiałów potrzebnych do ich wykonania, przy czym czas usunięcia usterki wynosi max 3 dni robocze w przypadku braku konieczności sprowadzenia części zamiennych, max 10 dni roboczych w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych, chyba że Zamawiający wyrazi pisemnie lub mailowo zgodę na inny termin; c) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu medycznego w przypadku napraw gwarancyjnych, w wypadku natomiast konieczności wymiany części – odnowienie gwarancji na wymienioną część (okres gwarancji dla tej części biegnie od dnia wymiany) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 1) Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale, a dowody w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). 2) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3) oświadczenie i/lub dowody w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i instalacja aparatu RTG wraz z adaptacją istniejącej pracowni RTG
Dodano: 2023-02-14 - Zakup i montaż aparatu RTG wraz z modernizacją pomieszczeń.
Dodano: 2022-09-12 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 214 000 euro na dostawę lampy RTG wraz z osprzętem do tomografu komputerowego Aquilion CXL TSX-101A/SC prod. Toshiba o numerze seryjnym SCA1262004 dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Dodano: 2021-03-04 - Zakup aparatu RTG jezdnego z ramieniem C
Dodano: 2020-11-27 - Dostawa i montaż stacjonarnego aparatu cyfrowego RTG wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Przedborzu
Dodano: 2020-10-02 - Dostawa i montaż (usługa serwisowa) lampy RTG wraz z osprzętem, do tomografu komputerowego Toshiba Astelion Advance TSX-034A/4C o numerze seryjnym: 4CC1472016 - 1 szt. dla SPZOZ w Wieluniu.
Dodano: 2020-03-16 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 221 000 euro na dostawę lampy RTG wraz z osprzętem do tomografu komputerowego Aquilion CXL TSX-101A/SC prod. Toshiba o numerze seryjnym SCA1262004 dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Dodano: 2019-09-25 - 37/ZPN/19 Zakup aparatu RTG z ramieniem C dla potrzeb Bloku Operacyjnego.
Dodano: 2019-08-26 - „Podniesienie jakości udzielanych świadczeń medycznych przez Miejskie Centrum Medyczne „Górna” w Łodzi poprzez utworzenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170”.
Dodano: 2019-06-13 - ,,Zakup sprzętu i wyposażenia do poradni ginekologicznej w SPZPOZ w Widawie”
Dodano: 2019-05-17