Gmina Tuszyn ogłasza przetarg
- Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6143325 , fax. 042 6143069
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
ul. Piotrkowska 2/4 2/4
95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
tel. 042 6143325, fax. 042 6143069
REGON: 59064830400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tuszyn.info.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z ŁADOWACZEM CZOŁOWYM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego ciągnika wraz z ładowaczem czołowym a/ Ciągnik-parametry techniczne -Ciągnik rolniczy rok produkcji 2009 -Skrzynia biegów zsynchronizowana 30km/h, 12x12 z rewersem -Siedzenie operatora z podłokietnikami, wyprofilowane (ergonomiczne) -Silnik czterocylindrowy z turbodoładowaniem, intercooler, chłodzony cieczą -Pojemność silnika w zakresie od 4100- 4200 cm3. -Emisja spalin- Euro III -Moc silnika w zakresie od 80 -85 KM -Sprzęgło dwustopniowe suche -Układ napędowy typu 4x4 -Wał odbioru mocy (WOM) 540 zależny i niezależny -Udźwig podnośnika-41-42 kN -Dźwignie hakowe II kategorii (CBM) -Szybkozłącza hydrauliki zewnętrznej-min. 6+1 -Ciśnienie robocze hydrauliki-min 19 Mpa -Wydatek pompy-min 50 l/min. -Zaczep przesuwny uniwersalny -Kabina ogrzewana z wentylacją -Instalacja radiowa wraz z radiem -Układ kierowniczy hydrostatyczny -Hamulce zasadnicze-mokre sterowane hydraulicznie -Hamulec pomocniczy-mechaniczny -Jednoobwodowy i dwuobwodowy hamulec pneumatyczny -Oś przednia typu Carraro -Koła przednie-13,6 R24 -Koła tylne-16,9 R34 -Obciążniki przednie min. 200 kg -Obciążniki kół tylnych min. 150 kg -Siedzenie dla pasażera -Homologacja na 2 osoby -Dodatkowe halogeny na słupku kabiny b/ Ładowacz czołowy- parametry techniczne -Udźwig-min. 1600 kg -Wysokość podnoszenia-min. 3600 mm -Sterowanie joystickiem -Hydraulika dwusekcyjna -Łyżka do materiałów sypkich min. 2,0 m -Widły do palet regulowane - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2000 zł. (słownie dwa tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się realizacją( w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) minimum dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dostaw ciągników wraz z ładowaczami czołowymi. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, wskazanych w § 6 niniejszej Specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. 3.Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków wymienionych w § 5 ust. 1 niniejszej Specyfikacji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 u.p.z.p. sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. 2)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1. pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym, okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie. - Zamawiający wymaga udokumentowania minimum dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dostaw ciągników wraz z ładowaczami czołowymi. - Dokumenty (co najmniej 1 referencja, protokół odbioru), potwierdzający że zamówienie zostało wykonane należycie. 8)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tuszyn.info.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup nowego ciągnika wraz z osprzętem
Dodano: 2016-07-05 - ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA DLA URZĘDU GMINY W SIEMKOWICACH
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem na potrzeby brygady drogowej
Dodano: 2016-03-22 - ZAKUP CIĄGNIKA ROLNICZEGO WIELOFUNKCYJNEGO
Dodano: 2016-01-22 - Zakup sprzętu do konserwacji rowów przydrożnych
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa ciągnika komunalnego wraz z osprzętem dla Gminy Rzgów
Dodano: 2015-10-22 - Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
Dodano: 2015-10-14 - Zakup fabrycznie nowego ciągnika wraz z przyczepą
Dodano: 2015-10-01 - Zakup ciągnika rolniczego z przyczepą, kosiarki samojezdnej, kosiarki bijakowej tylno - bocznej do wykaszania poboczy i terenów zielonych w ciągach dróg na terenie gminy Skomlin
Dodano: 2015-09-15 - Zakup oraz dostawę ciągnika rolniczego wyposażonego w ładowacz przedni oraz kosiarki wysięgnikowej z głowicą do wykaszania poboczy i rębaka do gałęzi.
Dodano: 2015-09-02