Przetargi.pl
Zakup biletów dla uczniów Szkół Podstawowych i Gimnazjów z terenu gminy Nowe Miasto Lubawskie w okresie od 01.01.2017 do 23.06.2017

Gmina Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13300 Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4726300, 4726317 , fax. 564 726 305
  • Data zamieszczenia: 2016-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
    Mszanowo, ul. Podleśna 1
    13300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4726300, 4726317, fax. 564 726 305
    REGON: 87111892200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów dla uczniów Szkół Podstawowych i Gimnazjów z terenu gminy Nowe Miasto Lubawskie w okresie od 01.01.2017 do 23.06.2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przewozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów położonych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie, w okresie od 01.01.2017 do 23.06.2017 do szkoły i ze szkoły - w formie zakupu biletów miesięcznych upoważniających do przejazdu w funkcjonującej komunikacji otwartej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów uczęszczających do: 1) Zadanie Nr 1 – trasa nr 1 i trasa nr 2, obejmuje: a) Zespół Szkół im. Rodu Działyńskich w Bratianie, b) Szkołę Podstawową im. Ks. K. Wróblewskiego w Gwiździnach, c) Społeczną Szkołę Podstawową im. Janusza Korczaka w Tylicach; 2) Zadanie nr 2 – trasa nr 3 i trasa nr 4, obejmuje: a) Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Jamielniku, b) Szkołę Podstawową w Radomnie, c) Szkołę Podstawową w Skarlinie znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Nowe Miasto Lubawskie i odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania w dni nauki, przewidziane organizacją roku szkolnego, określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół. 3. Szczegółowy opis tras, orientacyjne godzin przejazdów, liczba uczniów na poszczególnych trasach oraz mapa poglądowa - stanowią załączniki: 1) Zadanie nr 1 – szczegółowy opis tras nr 1 i nr 2 – załącznik nr 5 (5a, 5b i 5c) 2) Zadanie nr 2 – szczegółowy opis tras nr 3 i nr 4 – załącznik nr 6 (6a, 6b i 6c) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Prognozowana liczba uczniów wynosi: 1) w zadaniu nr 1 – 108 osób/miesiąc. 2) w zadaniu nr 2 – 246 osób/miesiąc. 5. Podana liczba uczniów jest liczbą aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie (np. w przypadku rezygnacji ucznia z kształcenia w danej placówce, długotrwałej choroby, zwiększenia ilości dzieci związaną z przeniesieniem). 6. Wskazana w ust 4) szacunkowa liczba uczniów została podana dla potrzeb skalkulowania oferty przez Wykonawców, na podstawie prognozowanej liczby uczniów. Nie może ona skutkować jakimkolwiek roszczeniem Wykonawcy. 7. Podane w załącznikach nr 5 i nr 6 godziny wyjazdu i powrotu na poszczególnych trasach są godzinami orientacyjnymi, Wykonawca musi zagwarantować punktualne przybycie uczniów do szkół. 8. Czas oczekiwania na poszczególnych przystankach nie może być dłuższy niż 15 min. 9. Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad uczniami zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.17 ust.3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r., poz. 2156 ze zm.) poprzez zapewnienie wykwalifikowanej opieki jednej osoby dorosłej w każdym środku transportu. 10. Szczegółowa, imienna liczba uczniów, dla których zostaną zakupione bilety (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca. 11. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym. 12. W ramach linii komunikacyjnych i kursów wg rozkładów utworzonych wg niniejszej specyfikacji, poza niniejszym zleceniem, Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób (np. mieszkańców gminy) w ramach opłat biletowych, z zastrzeżeniem, iż w pierwszej kolejności musi zapewnić transport uczniom w ramach zawartej umowy (wszyscy uczniowie muszą zajmować miejsca siedzące) i o ile będą wolne miejsca w środkach transportu. 13. Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy „Prawo o ruchu drogowym” i innych przepisach związanych z przewozem osób. 14. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował środkami transportu oznaczonymi odpowiednimi tablicami „przewóz dzieci”, z ilością miejsc w pojazdach, zapewniającą dowóz wszystkim uczniom na poszczególnych trasach. 15. W razie uszkodzenia pojazdu Wykonawca niezwłocznie zapewni pojazd zastępczy, o parametrach nie gorszych bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. 16. Stosownie do zapisów art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub ewentualny podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. kierowców autobusów, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 17. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.16 czynności. Uprawnienia te oraz zasady i sposób ich realizacji określone zostały we wzorze umowy (załączniku nr 4 do SIWZ). 18. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Dla zadania nr 1 - 500,00 zł, brutto (słownie: pięćset złotych 00/100). 2) Dla zadania nr 2 - 1 000,00 zł, brutto (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). przed upływem terminu składania ofert. 2. wymagania dotyczące wadium określono w rozdz. VIII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach