Przetargi.pl
Zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych (osobowych) użytkowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-092 Bydgoszcz, ul. Leona Wyczółkowskiego 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 341-52-61 , fax. 0-52 341-57-81
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy
    ul. Leona Wyczółkowskiego 22 22
    85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 341-52-61, fax. 0-52 341-57-81
    REGON: 01251326200511
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych (osobowych) użytkowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych (osobowych) użytkowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy oraz podległych jednostek terenowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. 1.Ilość paliwa zaplanowana do zakupu przez Zamawiającego w okresie 24 miesięcy wynosi 52.000 litrów. 2.Zakupy benzyny odbywać się będą przede wszystkim na stacjach położonych w granicach administracyjnych miast, w których znajdują się siedziby Oddziału, i Placówek Terenowych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ oraz sporadycznie na innych stacjach na terenie kraju. 3.Zakup benzyny dokonywany będzie bez gotówki i bez rachunku, za pomocą kart elektronicznych wystawionych na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Rozliczanie zawartych transakcji będzie następować na podstawie faktur VAT wystawianych za pełne okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-go dnia miesiąca i od 16-tego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Należność będzie regulowana przez Zamawiającego w terminie 21 dni od wystawienia faktury VAT, jednak nie wcześniej niż 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu faktury. 4.Wykonawca zapewni pełen monitoring transakcji - data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu. Kierowca dokonujący transakcji za pomocą karty otrzyma dowód wydania, na którym złoży swój podpis. 5.Nowe Karty elektroniczne będą wydawane Zamawiającemu bez dodatkowego wynagrodzenia. 6.W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży Karty, Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego w celu zastrzeżenia Karty oraz dodatkowo do dokonania potwierdzenia zgłoszenia za pomocą faxu. Zgłoszenia utraty Karty będą przyjmowane całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Przy każdym zgłoszeniu należy podać numer utraconej Karty, typ, nazwę Zamawiającego oraz numer rejestracyjny, na który została wystawiona Karta. Potwierdzenie faxem będzie dokonywane wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego. W przypadku utraty Karty po godzinach pracy Zamawiającego potwierdzenie faxem zostanie dokonane niezwłocznie w następnym dniu roboczym. 7.Wykonawca przejmie odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej Karty od momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia o utracie, zniszczeniu lub kradzieży Karty. 1)W przypadku zgłoszenia telefonicznego dokonywanego w godzinach pracy Zamawiającego zostanie ono niezwłocznie potwierdzone faxem. 2)W przypadku zgłoszenia telefonicznego po godzinach pracy, potwierdzenie faxem zostanie dokonane w następnym dniu roboczym, a Zamawiający wymaga aby Wykonawca przejął odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej Karty od momentu przyjęcia zgłoszenia telefonicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 P.z.p. tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w § 9 pkt 9); -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną stację benzynową w granicach administracyjnych miast, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego tj.: Bydgoszcz, Inowrocław, Żnin, Sępólno Krajeńskie, Świecie, Grudziądz, Brodnica, Golub-Dobrzyń, Toruń, Wąbrzeźno, Włocławek, Aleksandrów Kujawski, Lipno, Radziejów Kujawski, Rypin oraz co najmniej jedną stację benzynową w miastach wojewódzkich na terenie całego kraju, honorujące wystawione przez niego Karty płatnicze oraz oferujące paliwo będące przedmiotem zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące załączniki: 1) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem zawartym w Rozdziale II wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 P.z.p. - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty; 3) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy - Rozdział III; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 5) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) kopię koncesji na obrót paliwami ciekłymi udzielonej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; 9) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa; 10) oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust 4 ustawy P.z.p.; 11) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12) w przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia udział biorą Wykonawcy zagraniczni, tj. mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający wymaga złożenia odpowiednich dokumentów, które wymienione zostały w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach