Przetargi.pl
Zakup benzyny bezołowiowej 95 na podstawie elektronicznych kart paliwowych do samochodów służbowych użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówkach Terenowych na terenie województwa dolnośląskiego.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 62
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 3673984 , fax. 071 3672938
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 62 62
    53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 3673984, fax. 071 3672938
    REGON: 01251326200117
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup benzyny bezołowiowej 95 na podstawie elektronicznych kart paliwowych do samochodów służbowych użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówkach Terenowych na terenie województwa dolnośląskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup benzyny bezołowiowej 95 na podstawie elektronicznych kart paliwowych do samochodów służbowych użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówkach Terenowych na terenie województwa dolnośląskiego. Prognozowana ilość zakupu benzyny Pb-95 w ciągu 24 miesięcy liczonych od dnia podpisania umowy wynosi 41.300 litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarcza odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia w zakresie obrotu paliwami ciekłymi warunek ten potwierdza dokument wymieniony w rozdz. IX pkt 5, 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej jedną stację benzynową w granicach administracyjnych, miast w których znajduje się Oddział Regionalny oraz Placówki Terenowe Zamawiającego, tj.: Wrocław, Trzebnica, Oleśnica, Strzelin, Wołów, Środa Śląska, Wałbrzych, Świdnica, Bystrzyca Kłodzka, Ząbkowice Śląskie, Legnica, Polkowice, Góra, Jelenia Góra, Bolesławiec, Lubań, Kamienna Góra oraz co najmniej jedną stację benzynową w miastach wojewódzkich na terenie całego kraju, honorującą wystawione karty płatnicze oraz oferującą paliwo będące przedmiotem zamówienia - warunek ten potwierdza dokument wymieniony w rozdz. IX pkt 4, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 4. Wykaz posiadanych stacji benzynowych w granicach administracyjnych miast, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych zamawiającego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz stacji benzynowych w miastach wojewódzkich wykonawca dostarczy wg. własnego wzoru. 5. Kopia koncesji na obrót paliwami ciekłymi, udzielonej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów w przypadku wątpliwości co do ich prawdziwości), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: a) wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki nie wynika odpowiedni dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; b) wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 - składa dokument (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt. 7 stosuje się odpowiednio. Ponadto na ofertę powinny się składać następujące oświadczenia i dokumenty: 9. Wypełniony formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ). Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni wymaganych warunków, zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp, ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach