Zakład Ubezpieczeń Społecznych ogłasza przetarg
- Adres: 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 667 17 04, 667 17 05 , fax. 022 667 17 33
- Data zamieszczenia: 2010-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5 3, 5
01-748 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 667 17 04, 667 17 05, fax. 022 667 17 33
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup bębnów światłoczułych do faksów OKI OFFICE 86 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup bębnów światłoczułych do faksów OKI Office 86 w ilości 250 szt. spełniających poniższe wymagania: - bęben winien zapewnić wydruk min. 10.000 stron A-4, - bębny muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, - bębny muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych , fabrycznie nowych, nieregenerowanych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości do 20%
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki (tusze, tonery, bębny i inne)
Dodano: 2016-05-02 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych materiałów dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW.
Dodano: 2016-04-25 - Dostawy tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów jednorazowych do archiwizacji numer sprawy P/093/2016/SZ/WIM-43/ZP/16
Dodano: 2016-04-19 - Zakup tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Komisji Lekarskich i Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich ZER MSW.
Dodano: 2016-04-06 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2016-03-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki, oznaczenie sprawy ZP-5/SKW/2016
Dodano: 2016-03-24 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH Sprawa ZP 04 2016
Dodano: 2016-03-10