Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 00-175 Warszawa, Al. Jana Pawła II 70
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5950050; 5950001 , fax. 022 8602903; 6361677,3185411
- Data zamieszczenia: 2016-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Al. Jana Pawła II 70 70
00-175 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5950050; 5950001, fax. 022 8602903; 6361677,3185411
REGON: 01061308300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: AGENCJA WYKONAWCZA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (dalej: Zamawiający) materiałów eksploatacyjnych do drukarek w ilości i asortymencie określonym w ppkt 3), pkt 2, Rozdział I SIWZ. 2. Materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania oraz nie mogą być regenerowane. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach indywidualnych (hermetycznie zamkniętych) logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył materiały eksploatacyjne z terminem przydatności do użycia co najmniej na okres 12 miesięcy, licząc od daty dostarczenia. 3. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych, liczony od dnia zgłoszenia odebrania zużytych materiałów eksploatacyjnych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl, pod numerem DZP-2610-6/2016
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych , fabrycznie nowych, nieregenerowanych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości do 20%
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki (tusze, tonery, bębny i inne)
Dodano: 2016-05-02 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych materiałów dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW.
Dodano: 2016-04-25 - Dostawy tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów jednorazowych do archiwizacji numer sprawy P/093/2016/SZ/WIM-43/ZP/16
Dodano: 2016-04-19 - Zakup tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Komisji Lekarskich i Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich ZER MSW.
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2016-03-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki, oznaczenie sprawy ZP-5/SKW/2016
Dodano: 2016-03-24 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH Sprawa ZP 04 2016
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2016-03-03