Przetargi.pl
Dostawy tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów jednorazowych do archiwizacji numer sprawy P/093/2016/SZ/WIM-43/ZP/16

Wojskowy Instytut Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 04-141 Warszawa, ul.Szaserów 128
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 681-67-49 , fax. 022 681-67-49
  • Data zamieszczenia: 2016-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Medyczny
    ul.Szaserów 128 128
    04-141 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 681-67-49, fax. 022 681-67-49
    REGON: 01529448700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów jednorazowych do archiwizacji numer sprawy P/093/2016/SZ/WIM-43/ZP/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    pakiet nr 1 materiały eksploatacyjne do urządzeń Hewlett Packard - 202 poz.; pakiet nr 2 materiały eksploatacyjne do różnych urządzeń - 305 poz.; pakiet nr 3 materiały eksploatacyjne do archiwizacji danych - 20 poz. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany i musi spełniać parametry określone w arkuszu informacji cenowo-techniczno-eksploatacyjnej (załącznik nr 4 do siwz).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w całości, najpóźniej w dniu zawarcia Umowy. Wysokość zabezpieczenia wyniesie 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie gwarantuje zgodne z umową wykonanie zamówienia oraz służy do pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy na warunkach określonych w art. 151 ustawy, 70% zabezpieczenia zostanie zwrócone lub zwolnione Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. Pozostała część tj. 30% zostanie zwrócona lub zwolniona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: a) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego I O/Warszawa nr konta: 90 1130 1017 0020 0716 4222 2197 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) gwarancjach bankowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . Zamawiający zastrzega, że w przypadku złożenia poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej poręczyciel (gwarant) zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty, do łącznej maksymalnej wysokości kwoty zabezpieczenia na pierwsze, pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upowaznioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania zabezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wim.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach