Przetargi.pl
Zakup artykułów żywnościowych oraz sukcesywna ich dostawa do placówek Zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-947 Piekary Śląskie, ul. Bpa. Nankera 103
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 288 35 74 , fax. 0-32 287 95 03
  • Data zamieszczenia: 2010-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Bpa. Nankera 103 103
    41-947 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 0-32 288 35 74, fax. 0-32 287 95 03
    REGON: 00345501400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup artykułów żywnościowych oraz sukcesywna ich dostawa do placówek Zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywna dostawa do placówek zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich w następujących punktach miasta: a) Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ul. Okrzei 25, b) Dzienny Ośrodek Opiekuńczy dla dzieci do lat 4, ul. M.C. Skłodowskiej 106, c) Świetlica Środowiskowa Nr 1, ul. Długosza 92 d) Świetlica Środowiskowa Nr 2, ul. Okrzei 25, e) Punkt Interwencji Kryzysowej, ul. Przyjaźni 229, f) Dział Opieki nad Dzieckiem i Rodziną, ul. Bytomskiej 67 2. Szczegółowy wykaz asortymentu z opisem i podziałem na części zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 4. Ilości zamawianego towaru przedstawione w Załączniku nr 4 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego towaru. 5. Zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem , aby każdy artykuł spożywczy był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej niż wymienione w Załączniku nr 4 do SIWZ. W takim przypadku należy zaznaczyć , jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 6. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw - Formularz asortymentowo- cenowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe (dotyczy wszystkich części) do placówek Zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru w w/w placówkach Zamawiającego. 8. Dostawy winny się odbywać w odpowiednio przystosowanych czystych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania i przewożenia żywności. 9. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19.12.2002r. w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących transportu żywności, substancji pomagających przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 10. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez Zamawiającego zgodnie ze składanymi zamówieniami na podstawie zgłoszenia telefonicznego bądź pisemnego lub faksem przez okres trwania umowy. 11. Zamówiony towar z Rozdziału III ust. 1 pkt. a,b należy dostarczyć najpóźniej do godziny 700 dnia wskazanego przez Zamawiającego z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 12. Dla pozostałych placówek wg uzgodnionej przez strony godziny podanej przy zamówieniu. Zamówiony towar musi być świeży i musi posiadać świadectwa jakości. 13. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad jakościowych lub posiadających wady eliminujące je do użytku w dostarczanej partii towaru, Zamawiający ich nie przyjmie. W placówkach wymienionych w ust. 8 obowiązkowa jest terminowość przygotowania posiłków. 14. W razie zwłoki z dostarczeniem przez Wykonawcę partii towaru lub nie dokonaniem wymiany towaru wadliwego na wolny od wad, Zamawiający zakupi towar u innego sprzedającego, na koszt Wykonawcy. 15. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie zasad systemu HACCP oraz za zapewnienie właściwej jakości zdrowej żywności i materiałów, wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 16. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), wraz z załącznikami, które są integralną częścią niniejszej Specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach