Przetargi.pl
zakup artykułów papierniczych i biurowych

Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 4775501 , fax. 086 2752047
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
    ul. Szpitalna 5 5
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 4775501, fax. 086 2752047
    REGON: 45066623600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalwysmaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup artykułów papierniczych i biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z dwóch pakietów asorymentowych . Paket nr 1 - artykuły papiernicze i biurowe Pakiet nr 2 - tonery , tusze do drukarek Wszystkie tusze , tonery i taśmy muszą być oryginalne pochodzące od producentów urządzeń do których są przeznaczone , fabrycznie nowe nie noszące śladów uszkodzeń zewnetrznych oraz uprzedniego uzywania . Nie mogą to być materiały po naprawie , regenerowane i poddane procesowi ponownego napełniania .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków :1.1Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakaładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia1.3Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2.Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców którzy : 2.1Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień Publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.42.2Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych 2.3Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba , że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji 2.4Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania2.5Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa Zamówień Publicznych 2.6Nie wnieśli wadium w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 2.7Nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania oferta 3.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli : 3.1Jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3.2Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 3.4Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny , których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień Publicznych lub błędy w obliczeniu ceny 3.6Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 , 2.Istotne postanowienia umowy - załącznik nr 2 , 3.Oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 3 .W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających oferte o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 4.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych 5.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 24 Prawa Zamówień Publicznych .Nie spełnienie powyższych wymogów oraz brak wyżej wymienionych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwysmaz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach