Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Żwirki i Wigury
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 854 032, , fax. 612 853 645
- Data zamieszczenia: 2019-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej
Żwirki i Wigury 10
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 612 854 032, , fax. 612 853 645
REGON: 30856000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup ambulansu typu C wraz z wyposażeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu typu C wraz z wyposażeniem, w tym: defibrylatorem dwufazowym przenośnym z monitorem wielofunkcyjnym (1 sztuka), noszami głównymi z transporterem (1 sztuka) oraz krzesełkiem transportowym płozowym (1 sztuka), na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego stacjonującego w Krzykosach. Ambulans zaadoptowany zostanie na karetę systemową typu „P”. Szczegółowe wymagania dla ambulansu oraz wyposażenia określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). Ambulans oraz wyposażenie (sprzęt) muszą być w pełni nowe, wcześniej nieużywane, rok produkcji: 2019. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Ambulans może być dostarczony „na kołach” (nie jest wymagana laweta). Wykonawca zobowiązany jest założyć dokument - Paszport - dla każdego urządzenia, wymagającego paszportu. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu zamówienia. Termin płatności faktury: 30 dni liczony od doręczenia faktury Zamawiającemu, po podpisaniu protokołu odbioru przez strony. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; - pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup AMBULANSU SANITARNEGO typu "C" Systemowego - specjalnego z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2023-09-12 - Zakup karetki pogotowia dla Szpitala Powiatowego w Jarocinie wraz z wyposażeniem
Dodano: 2023-07-28 - Dostawa medycznej karetki transportowej oraz noszy w ramach projektu pn.: "Zakup ambulansu i windy oraz doposażenie w sprzęt medyczny"
Dodano: 2023-06-18 - Zakup w formie leasingu z pełną obsługą gwarancyjną w całym okresie finansowania oraz dostawa ambulansu drogowego (transportowego) typu A1 wraz z wyposażeniem
Dodano: 2023-05-04 - Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem
Dodano: 2023-01-20 - ZAKUP AMBULANSÓW Z CZĘŚCIOWYM WYPOSAŻENIEM MEDYCZNYM NA POTRZEBY ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO
Dodano: 2022-04-06 - Zakup 1 ambulansu wraz z wyposażeniem w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych.
Dodano: 2021-05-06 - Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na zakup i dostawę ambulansów wraz ze specjalistycznym wyposażeniem medycznym oraz środków ochrony indywidualnej w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu.
Dodano: 2021-03-04 - Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na zakup i dostawę ambulansów wraz ze specjalistycznym wyposażeniem medycznym oraz środków ochrony indywidualnej w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu.
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa AMBULANSU SANITARNEGO typu T wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2021-01-13