Przetargi.pl
Zakup ambulansu sanitarnego typ C na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego dla SPZOZ w Krotoszynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Młyńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5880390 w. 253 , fax. 625 880 402
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Młyńska 2
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5880390 w. 253, fax. 625 880 402
    REGON: 31022628200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ambulansu sanitarnego typ C na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego dla SPZOZ w Krotoszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ambulansu sanitarnego typ C wraz z wyposażeniem na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego dla SPZOZ w Krotoszynie zgodnego z normą PN-EN 1789+A2 sztuk 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 - Opis parametrów technicznych ambulansu. 2. Realizacja zamówienia obejmuje: a. dostarczenie wymienionego w pkt. 1 ambulansu. b. Przeszkolenie min. 2 osób z personelu medycznego Zamawiającego w zakresie jego obsługi i racjonalnej eksploatacji, c. dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim dla ambulansu oraz całego wyposażenia medycznego, d. udzielenie gwarancji na dostarczone urządzenia zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 6 – warunki gwarancji do SIWZ , e. przekazanie urządzenia do użytkowania na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego podpisanego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 2. Oferta winna zawierać: a) Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy, b) Załącznik nr 2 - Formularz cenowy, c) Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, spełnienia warunku udziału w postępowaniu, d) Załącznik nr 6 - Warunki gwarancji, e) Załącznik nr 7 - Opis parametrów technicznych ambulansu, 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza)./8. Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i dokumenty) winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawcę zgodnie z zasadami jego reprezentacji lub przez jego pełnomocnika. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (w oryginale w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. III. 6.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z dostarczanymi urządzeniami i wyposażeniem następujące dokumenty: a) Instrukcję obsługi w języku polskim (w wersji wydrukowanej i elektronicznej); b) wykaz czynności serwisowych, które mogą być wykonywane przez użytkownika samodzielnie bez utraty gwarancji; c) wykaz autoryzowanych przedstawicieli serwisowych; d) dokument określający częstotliwość i zakres przeglądów technicznych przedmiotu zamówienia wymaganych i zalecanych przez Producenta; e) paszporty techniczne; f) kartę gwarancyjną,(zgodną z § 5 niniejszej umowy); g) wykaz materiałów zużywalnych, wykorzystywanych w bieżącej eksploatacji przedmiotu umowy. h) Świadectwo homologacji typu pojazdu co najmniej dla pojazdu skompletowanego wydane przez właściwego ministra zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (Dz.U. 2020, poz. 110). i) Certyfikat wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikującą, która potwierdzi zgodność oferowanego całego jednorodnego nadwozia ambulansu z wymogami PN EN 1789 + A2 w punktach 4.5.9 – System zamocowań oraz 5.3 – badanie układów podtrzymujących i zamocowań wyposażenia w przedziale dla pacjenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach