Przetargi.pl
Zakup 6 samochodów z napędem na 4 koła dla Biura Kontroli na Miejscu w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 25-414 Kielce, ul. Warszawska 430
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3490900
  • Data zamieszczenia: 2010-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny
    ul. Warszawska 430 430
    25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3490900
    REGON: 01061308300122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.ARIMR.GOV.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup 6 samochodów z napędem na 4 koła dla Biura Kontroli na Miejscu w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sześciu sztuk samochodów z napędem 4x4 spełniających następujące parametry techniczno-eksploatacyjne: 1. Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2010 2. Nadwozie trzy/cztero/pięciodrzwiowe 3. Minimum cztery miejsca siedzące 4. Kolor samochodu dowolny, lakier metalizowany 5. Klimatyzacja 6. Silnik benzynowy 7. Pojemność silnika max. 1800 ccm 8. Moc silnika minimum 75 KW 9. Stały napęd na cztery koła 10. Centralny zamek sterowany radiowo 11. Pełnowymiarowe koło zapasowe 12. Tylne światła przeciwmgielne 13. Wspomaganie układu kierowniczego 14. Manualna skrzynia biegów 15. ABS 16. Minimalny prześwit podwozia 200 mm 17. Immobiliser 18. Opony z indeksem 4x4 dedykowane do modelu samochodu 19. Dodatkowy komplet opon zimowych z indeksem 4x4 dedykowanych do modelu samochodu (samochody muszą być przekazane z zamontowanymi oponami zimowymi) 20. Dywaniki gumowe kabiny 21. Tylne oraz przednie osłony przeciwbłotne elastyczne (chlapacze) 22. Klucz do kół i podnośnik 23. Minimum dwie poduszki powietrzne - kierowca-pasażer 24. Gniazdo 12V 25. Fabrycznie zamontowany radioodtwarzacz CD z zamontowaną anteną radiową, instalacją i głośnikami 26. Autoalarm 27. Zestaw do nawigacji satelitarnej GPS z ekranem minimum 4,3- z aktualną mapą Polski oraz roczną bezpłatną aktualizacją map 28. Trójkąt odblaskowy 29. Gaśnica 30. Apteczka spełniająca normę UE: DIN 13164 31. Gwarancja producenta - na perforację blachy minimum 3 lata - mechaniczna minimum 3 lata lub 100 000 km - na lakier minimum 1 rok 32. Minimum jedna autoryzowana stacja obsługi na terenie każdego województwa 33. Ubezpieczenie samochodu przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego na okres jednego roku od ryzyka: odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu komunikacyjnego (OC), uszkodzenia oraz kradzieży (autocasco- pełny zakres - w tym od kradzieży), następstw nieszczęśliwych wypadków (NW- kierowca i pasażerowie), Assistance.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: 9 000,00 złotych (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych 00-100 groszy) 2. Forma wniesienia wadium określona w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: - Nazwa banku i nr konta zamawiającego: BGŻ OR Kielce, 88203000451110000000438610 - Nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430 25 - 414 Kielce - Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony na - Zakup 6 samochodów z napędem na 4 koła dla Biura Kontroli na Miejscu w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13 niniejszego rozdziału). 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ARIMR.GOV.PL
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach