Gimnazjum nr 3 ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Waleriana Łukasińskiego 7
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (016) 678 23 22 , fax. (016) 678 2322
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum nr 3
ul. Waleriana Łukasińskiego 7 7
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. (016) 678 23 22, fax. (016) 678 2322
REGON: 65094694600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim3przemysl.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gimnazjum Publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakończenie remontu elewacji w budynku Gimnazjum nr 3 przy ul. Łukasińskiego 7 w Przemyślu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie ocieplenia ścian budynku z cegły płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą , ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej, wykonanie remontu daszków i instalacji odgromowej zgodnie z przedmiarami robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) zatrudniają minimum 15 osób na stanowiskach robotniczych z potwierdzeniem opłacenia składki ZUS 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych . Zamawiający dokona oceny złożonych ofert stwierdzeniem - spełnia, nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, iż Wykonawcy nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, iż uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. c) decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego dla kierownika budowy- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia- zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, d) zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy, e) wykaz wykonanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w tym co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych netto, odpowiadającej swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem : jej wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, iż robota ta została wykonana należycie ( np. referencja), f) wykaz zatrudnionych osób na stanowiskach robotniczych z potwierdzeniem opłacenia składki ZUS g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej budowlanej. h) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i) zaakceptowany wzór umowy, j) oświadczenie o udzielonej gwarancji, k) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim3przemysl.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe zewnętrzne przy budynku DS Aviata w Jasionce
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Domu Pogrzebowego na cmentarzu komunalnym w Brzozowie - etap V finalny.
Dodano: 2016-07-27 - Remont WC przy rektoracie (część damska i męska) w budynku A1 w Rzeszowie przy ul. Rejtana 16C
Dodano: 2016-07-26 - Remont i modernizacja pomieszczeń socjalnych w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego przy ulicy Żeromskiego 23 w Mielcu
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja wybranych pomieszczeń w budynku F(2) Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-21 - Roboty remontowo - budowlane w Przedszkolu Miejskim Nr 2 w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch - edycja 2016 pn. Łańcucki Maluch 2016
Dodano: 2016-07-18 - Roboty remontowo - budowlane w Przedszkolu Miejskim Nr 1 w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch - edycja 2016 pn. Łańcucki Maluch 2016
Dodano: 2016-07-18 - Wykonanie prac remontowych i adaptacyjnych dla Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkola w Wielopolu Skrzyńskim
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie zadania: Remont sanitariatów i korytarza w budynku Oddziału PZMiUW w Sanoku, ul. Piłsudskiego 10
Dodano: 2016-07-15 - Malowanie pomieszczeń w Izbie Skarbowej w Rzeszowie oraz urzędach skarbowych województwa podkarpackiego w 2016 r
Dodano: 2016-07-14