Przetargi.pl
Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., w imieniu której działa Prezes Zakładu Gospodarki Komunalnej, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna zaprasza do składania ofert na zadanie: „Rozbudowa i modernizacja systemu gospodarki wodno - ściekowej w gminie Siechnice - modernizacja oczyszczalni ścieków w Siechnicach” w ramach Działania 4.2 „Gospodarka wodno-ściekowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01, , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12
    55011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, , fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgksiechnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., w imieniu której działa Prezes Zakładu Gospodarki Komunalnej, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna zaprasza do składania ofert na zadanie: „Rozbudowa i modernizacja systemu gospodarki wodno - ściekowej w gminie Siechnice - modernizacja oczyszczalni ścieków w Siechnicach” w ramach Działania 4.2 „Gospodarka wodno-ściekowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie realizowane w ramach projektu „Remont i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków przy ul. Zachodniej w Siechnicach”. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie Oczyszczalni ścieków zlokalizowanej przy ul. Zachodniej w Siechnicach, gmina Siechnice, powiat wrocławski, województwo dolnośląskie. Zakres całego przedsięwzięcia inwestycyjnego, zlokalizowany będzie na działkach nr 232, 233, 627; Obręb Siechnice (Nr 0001), jednostka ewidencyjna Siechnice – miasto 022308_4, Arkusz Mapy 1. Na działkach 232, 233 zlokalizowana jest oczyszczalnia ścieków (granica ogrodzenia). Natomiast na działce nr 627 usytuowana jest droga dojazdowa do Oczyszczalni;- ul. Zachodnia. W związku z inwestycją planowane jest wykonanie dodatkowego wjazdu do oczyszczalni;- połączenie z działką nr 627. Teren przedsięwzięcia jest objęty obowiązującym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. Prace będą przeprowadzane bez wyłączania obiektu z użytkowania, co wiąże się z koniecznością zapewnienia przez Wykonawcę dalszego prawidłowego funkcjonowania obiektu, na którym prowadził będzie roboty w zakresie prawidłowego funkcjonowania wszelkich instalacji (media: woda, prąd, internet, oprogramowanie komputerowe itp.), sieci i urządzeń.5. Zakres zadania obejmuje: a) Zabezpieczenie wszystkich istniejących instalacji na terenie budowy i ich przepięcie w sposób zapewniający funkcjonalność i bezpieczeństwo w pracy oczyszczalni w trakcie trwania prac budowlanych, b) Przebudowa Zbiornika ścieków dowożonych (Obiekt nr 15), budowa filtra świecowego posadowionego na fundamencie (obiekt nr 30). c) Przebudowa komory połączeniowej z kratą hakową i praso płuczką (Obiekt nr 13). d) Przebudowa przepompowni ścieków I stopnia wraz z komorą zasuw (Obiekt nr 1). e) Rozbiórka / budowa nowego budynku krat (Obiekt nr 2, 29), budowa biofiltra nr 1 posadowionego na fundamencie (obiekt nr 27). f) Rozbiórka starego zbiornika ścieków dowożonych wraz z poletkami (Obiekt nr 8). g) Budowa budynku warsztatowo-garażowego z parkingiem dla samochodów osobowych i ciężarowych, magazyn smarów i olejów (obiekt nr 26). h) Przebudowa piaskownika z osadnikiem wstępnym (Obiekt nr 3), budowa zbiornika na tłuszcze i części pływające (obiekt nr 33). i) Remont istniejących reaktorów SBR I i II (Obiekty nr 5a i 5b). j) Budowa dwóch nowych reaktorów SBR III i IV (obiekt nr 5c, 5d) wraz z obiektami towarzyszącymi, budowa komory zasuw nr 2 (obiekt nr 31), budowa zbiornika (stacji) PIX-u nr 2 (obiekt nr 2) Remont istniejącej Komory zasuw nr 1 (Obiekt nr 20). k) Przebudowa / rozbudowa pompowni osadu (Obiekt nr 6). l) Remont Komory tlenowej stabilizacji osadu (Obiekt nr 4). m) Rozbiórka/Budowa budynku Stacji dmuchaw, (obiekt nr 14, 25), rozbiórka stanowiska istniejących agregatów oraz stacji transformatorowej (obiekt nr 10, 11). n) Przebudowa zbiornika wyrównawczego z pompownią ścieków oczyszczonych II stopnia (Obiekt nr 7), montaż pomp wody technologicznej. o) Montaż automatycznej stacji poboru próbek na odpływie z oczyszczalni (obiekt nr 32). p) Budowa stacji odwadniania i higienizacji osadu (obiekt nr 24), budowa biofiltra nr 2 posadowionego na fundamencie (obiekt nr 28 Rozbudowa / przebudowa budynku zaplecza socjalnego (obiekt nr 12). q) Wykonanie stacji transformatorowej w zakresie niezbędnym do zapewnienia niezawodności zasilania oczyszczalni. r) Wykonanie nowego system sterowania i monitoringu oczyszczalni ścieków. s) Budowa sieci (instalacji) technologicznych podziemnych i nadziemnych, sieci sanitarnych, instalacji, energetycznych zasilających i sterujących oraz AKPiA, oświetlenia oczyszczalni wraz z niezbędną infrastrukturą oraz montaż nowego ogrodzenia. t) Przebudowa istniejących i budowa nowych dróg wewnętrznych i placów wynikająca z nowego zagospodarowania terenu oczyszczalni. u) wykonanie nowych ciągów komunikacyjnych naziemnych, oraz przebudowa istniejących. v) Na czas prowadzenia robót budowlanych, przewiduje się również montaż zastępczych, tymczasowych urządzeń w celu zachowania ciągłości prawidłowej pracy oczyszczalni ścieków, w zakresie przedmiotowego zadania staraniem i na koszt Wykonawcy. w) Utrzymanie oczyszczalni ścieków w ruchu w czasie prowadzenia robót oraz rozruch oczyszczalni ścieków po wykonanych pracach. x) Wykonawca ma zapewnić tymczasowe zaplecze socjalne dla 15 pracowników ZGK oraz zapewnić ciągłość starowania w związku z przebudowa dyspozytorni. Pomieszczenia socjalne, biurowe i inne niezbędne do prawidłowej obsługi oczyszczalni (szatnia brudna, szatnia czysta, jadalnia dyspozytornia, łazienka, ubikacja, laboratorium, kuchnia, pomieszczenie magazynowe i BHP) powinny mieć wyposażenie zgodne z przepisami BHP dostosowane do ilości 15 pracowników. y) Wykonawca po wykonanej inwestycji musi wykonać badania skratek, zawartość piaskowników oraz ścieków oczyszczonych na wylocie oraz osadów komunalnych ściekowych pod kątem zgodności z dopuszczalnymi parametrami. 11. Wykonawca zobowiązany jest się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na pracy fizycznej i operatorów sprzętów jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.1). (art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy : przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem).Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy – sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 300 000 zł wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) wraz z ofertą Wykonawca musi dostarczyć aktualną informację z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (KRS, CDIDG), uzyskaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, od osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 lub wskazania przez wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument lub oświadczenie musi być złożony przez każdego wykonawcę. UWAGA: Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentów oryginalnych, informacja musi zawierać dane umożliwiające weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze. a) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument (lub podaje dostępność w formie elektronicznej) musi być złożony (podany) przez każdego wykonawcę. b) W przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę. c) W przypadku powoływania się na podmiot trzeci – podmiot trzeci składa wymagany dokument (lub podaje dostępność w formie elektronicznej) musi być złożony (podany) przez każdy podmiot. d) W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej wykonawca składa oświadczenie. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres realizacji zadania (Załącznik nr 3) – jeżeli dotyczy Wykonawcy. Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 22A ustawy Pzp do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.3 SIWZ. 5) Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy – stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów – jeżeli dotyczy. 6) Oferta wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać następujące wymagania: - podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. - oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. - Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy wykonawca w zakresie w jakim go dotyczą. 7) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 8) Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 9) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach