Gmina Głogów ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, Słodowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 836 55 55, , fax. 076 836 55 67
- Data zamieszczenia: 2017-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów
Słodowa 2B
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 836 55 55, , fax. 076 836 55 67
REGON: 390647311 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaglogow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania pn. Instalacja elektryczna w Szkole Podstawowej w Wilkowie wraz z budowa instalacji oświetlenia wokół szkoły - roboty budowlane - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad inwestycją polegającą na wykonaniu robót budowlanych dot. poprawy warunków nauczania w Szkole Podstawowej w Wilkowie (położonej pod adresem ul. Głogowska 5a, 67-200 Głogów, na działce nr 245/6) w tym: 1. Instalacja elektryczna w Szkole Podstawowej w Wilkowie, w tym: 1.1 Roboty demontażowe, 1.2 Montaż tablic, 1.3 Instalacja oświetleniowa i montaż gniazd, 1.4 Instalacja dzwonkowa, 1.5 Instalacja nagłośnienia, 1.6 Instalacja logiczna i telefoniczna, 1.7 Instalacja wyrównawcza. 2 Budowa instalacji oświetlenia wokół szkoły – wykonanie robót budowlanych, z zakresu instalacji elektrycznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 2 000,00 złotych, słownie: dwa tysiące złotych 0/100. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 44 8646 0008 0000 0000 6161 0004. 3. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie innej niż pieniądz. 5. Wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty: 5.1 oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, 5.2 oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 7.1 nazwa i adres Zamawiającego; 7.2 nazwę przedmiotu zamówienia; 7.3 nazwę i adres Wykonawcy; 7.4 termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: 15.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 15.2 jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 15.3 jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.gminaglogow.pl informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenie (w formie oryginału) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji prac i robót budowlanych na terenie miasta Polanica-Zdrój.
Dodano: 2024-04-30 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2024-03-09 - Realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych w zakresie przebudowy dróg gminnych
Dodano: 2024-01-02 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2023-12-20 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ciągu drogi powiatowej nr 3462D w obrębie Chełmsko Śląskie i na odcinku Uniemyśl-Okrzeszyn -zamówienie podzielone na części
Dodano: 2023-12-04 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont dachu w obiekcie przy ul. Sztabowej 100 we Wrocławiu”
Dodano: 2023-09-29 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy rewitalizacji obszaru Cmentarza Komunalnego przy ul. Wałbrzyskiej w Kamiennej Górze
Dodano: 2023-09-21 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Remont drogi powiatowej nr 3462D Uniemyśl - Okrzeszyn w km 13+790 - 14+320
Dodano: 2023-09-18 - Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. „Budowa budynku przedszkola i żłobka w Krosnowicach”
Dodano: 2023-07-26 - „Nadzór inwestorski dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2755D w Miłkowie w km 0+000 do 2+465”
Dodano: 2023-05-16