Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg
- Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2012-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
ul. Głowackiego 51 51
32-800 Brzesko, woj. małopolskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zajęcia wyrównawcze i rozwijające w ramach projektu- Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównawczych oraz rozwijających z matematyki, języka angielskiego oraz języka niemieckiego. Zajęcia odbywać się będą w szkołach ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski, a które biorą udział w projekcie - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zajęcia podzielone zostały na zadania (części) tj. Zadanie 1: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy I w ZS w Czchowie. Zadanie 2: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy II ZS w Czchowie. Zadanie 3: Zajęcia rozwijające z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy I w ZS w Czchowie. Zadanie 4: Zajęcia rozwijające z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy II w ZS w Czchowie. Zadanie 5: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 6: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku. Zadania 7: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy II w ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 8: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy III w ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 9: Zajęcia rozwijające z matematyki w przedmiotach zawodowych dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 10: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy I w ZSP nr 1 w Brzesku. Zadanie 11: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy II w ZSP nr 1 w Brzesku. Zadanie 12: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy III w ZSP nr 1 w Brzesku. Zadanie 13: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy IV w ZSP nr 1 w Brzesku. Zadanie 14: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy I w ZSP nr 1 w Brzesku. Zadanie 15: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy II w ZSP nr 1 w Brzesku. Zadanie 16: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy I w ZS w Szczurowej. Zadanie 17: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy II w ZS w Szczurowej. Zadanie 18: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy I w ZS w Szczurowej. Zadanie 19: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy II w ZS w Szczurowej. Zadanie 20: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy I w ZSTiO w Łysej Górze. Zadanie 21: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy II w ZSTiO w Łysej Górze. Zadanie 22: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy I w ZSTiO w Łysej Górze. Zadanie 23: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy II w ZSTiO w Łysej Górze. Zadanie 24: Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego branżowego dla uczniów grupy I w ZSTiO w Łysej Górze. Zadanie 25: Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego branżowego dla uczniów grupy II w ZSTiO w Łysej Górze. Szczegółową specyfikację każdego zadania zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia). Zajęcia realizowane są w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez podwykonawcę. 3) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z zakresem określonym w załączniku nr 1. Szczegółowy harmonogram realizacji kursu musi być uzgodniony z liderem szkolnym projektu właściwym dla każdego zadania i podpisany przez właściwego lidera szkolnego i właściwego Dyrektora Szkoły. 4) Każde zajęcia odbywać będą się na terenie szkoły, w salach udostępnionych nieodpłatnie dla Wykonawcy. 5) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika zajęć, listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników w każdym dniu szkolenia i podpisaną przez prowadzącego zajęcia (wzór listy obecności zostanie przekazany Wykonawcy przez właściwego lidera szkolnego po podpisaniu umowy na realizację zajęć), listy przekazanych posiłków, materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów oraz wszelkich innych dokumentów i pomocy jeśli wymaga tego specyfikacja zajęć określona szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, a także listy odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów. Sporządzając listy przekazania uczniom wszelkich zaświadczeń, certyfikatów przedmiotów czy produktów (w tym wyżywienia) Wykonawca musi uzyskać podpis każdego ucznia potwierdzający jego faktyczny odbiór. Brak takiego podpisu jest dla Zamawiającego równoznaczny z nieprzekazaniem przedmiotu o którym mowa wyżej. 6) Wykonawca może w trakcie przeprowadzania zajęć korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością szkoły wyszczególnionych w specyfikacji - w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć. Pozostały sprzęt niezbędny do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt. 7) Jeżeli w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) wymaga się od Wykonawcy przekazania uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych, dydaktycznych lub produktów pomocniczych to wszystkie one muszą być nowe, nieużywane i oryginalnie zapakowane. 8) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego faksem, e-mailem lub pisemnie (najpóźniej w drugim dniu roboczym po zajęciach) o każdej nieobecności uczestnika na danym spotkaniu. 9) Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu zajęć na podstawie anonimowej ankiety oceniającej. 10) Każdy z uczestników zajęć (posiadający min 80% obecności) otrzyma zaświadczenie potwierdzające ukończenie zajęć. Na zaświadczeniu winny zostać umieszczone: szczegółowy zakres programowy zajęć (wraz z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów zajęć), logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Lidera szkolnego na etapie realizacji zamówienia, zapis właściwy dla nazwy każdego zadania tj.: zajęcia wyrównawcze z (zgodnie z nazwą zadania) współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,, lub zajęcia rozwijające z (zgodnie z nazwą zadania) współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,,. 11) W przypadku niemożliwości ukończenia zajęć przez uczestnika z przyczyny leżącej po jego stronie (tj. długotrwałej choroby, śmierci lub dobrowolnej rezygnacji). Wykonawca zamiast zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu zajęć, o których mowa punkcie 10 przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika. 12) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) informowania uczestników zajęć o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu brzeskiego, hasło promocyjne POKL. 13) Zamawiający wymaga by zajęcia prowadziła osoba z wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, a w przypadku jej śmieci, długotrwałej choroby lub innej ważnej przyczyny, Wykonawca będzie zobligowany do złożenia stosownego, pisemnego uzasadnienia z określeniem powodu niemożliwości prowadzenia zajęć przez wykazaną osobę oraz zaproponowania osoby o doświadczeniu nie mniejszym niż osoba wykazana pierwotnie. 14)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił na własność każdemu uczestnikowi zajęć: a) materiały szkoleniowe / skrypty potrzebne do realizacji zajęć, b) materiały biurowe w postaci: zeszyt w formacie A4 w kratkę, min.96 kartek twarda oprawa, ołówek automatyczny z gumką, komplet czterech długopisów z zatyczką w 4 różnych kolorach (czarny, niebieski, czerwony i zielony). 15) Zamawiający wymaga by Wykonawca na swój koszt zapewnił podczas prowadzenia zajęć (na każdym spotkaniu) każdemu uczestnikowi posiłek w postaci drożdżówki o masie min 85g. i napoju lub soku owocowego, niegazowanego o pojemności min. 200 ml. Posiłek musi być świeży i przygotowany zgodnie z zachowaniem obowiązujących przepisów dot. higieny żywienia i żywności. 16) W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody koordynatora powiatowego nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy kursu oraz osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy). 17) Jeśli w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ określono podział na grupy to kurs musi zostać przeprowadzony dla każdej grupy oddzielnie i nie dopuszczalne jest łączenie grup celem prowadzenia wspólnych zajęć. 18) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-07-25 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Projektant stron internetowych webmaster znak sprawy: ZP.2711.39.2016
Dodano: 2016-07-15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Profesjonalny pracownik usług sprzedażowych / handlowych wraz z obsługą ICT znak sprawy: ZP.2711.40.2016
Dodano: 2016-06-30 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.34.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III znak sprawy: ZP.2711.37.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.29.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.28.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Obsługa komputera z egzaminami ECDL znak sprawy: ZP.2711.36.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Księgowość komputerowa znak sprawy: ZP.2711.33.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.35.2016
Dodano: 2016-06-02