Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ogłasza przetarg
- Adres: 34-470 Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2613540 , fax. 018 2613530
- Data zamieszczenia: 2012-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu
ul. Piłsudskiego 2 2
34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
tel. 018 2613540, fax. 018 2613530
REGON: 49525000537757 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad inwestycjami prowadzonymi przez gminę Czarny Dunajec w latach 2012-2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad inwestycjami prowadzonymi przez gminę Czarny Dunajec w latach 2012-2014. 2. Inspektor nadzoru na polecenie Zamawiającego, zobowiązany będzie również do dokonywania sprawdzania poprawności sporządzonych dokumentacji projektowych dla inwestycji drogowych pod względem zgodności z wymaganiami Zamawiającego, zgodności z obowiązującymi przepisami, kompletności opracowania, realności wykonania. Wynagrodzenie za takie usługi będzie wg zaoferowanej stawki godzinowej. 3. Wynagrodzenie dla inspektora nadzoru będzie płatne w wysokości wg zaoferowanych stawek procentowych, zależnie od wartości netto nadzorowanych robót. 4. Pełnienie funkcji nadzoru obejmuje również okresy rękojmi i gwarancji dla wykonywanych i nadzorowanych robót w latach objętych zamówieniem. W takiej sytuacji inspektorowi przysługuje wynagrodzenie wg zaoferowanej stawki godzinowej. 5. W przypadku nadzorowania robót na które nie będą wystawiane faktury, inspektorowi nadzoru będzie przysługiwało wynagrodzenie wg zaoferowanej stawki godzinowej. 6. Zamawiający bezwzględnie wymaga by osoba pełniąca funkcje inspektora nadzoru była w pełni dyspozycyjna telefonicznie w godzinach pracy Urzędu Gminy tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30. 7. Zamawiający wymaga by osoba pełniąca funkcje inspektora nadzoru na każde telefoniczne wezwanie, stawiała się w siedzibie Zamawiającego bądź miejscu przez niego wskazanym w czasie nie dłuższym niż 30 minut . 8. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w szczegółowym zakresie obowiązków stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacja zamówienia, o których mowa w art. 29, ust. 4 ustawy. 10. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi Przebudowy i zmiany sposobu użytk. budynku o nr inw. A-51 tzw. Starego Teatru dla potrzeb Międzynarodowego Centrum Edukacji o Auschwitz i Holokauście wraz z infrastrukturą tech., pracami konserwatorskimi, zagospodarowaniem zieleni, nadzorem archeologicznym oraz systemem informacji wizualnej oraz Dostawą i montażem wyposażenia wnętrz w ramach projektu Adaptacja budynku Starego Teatru na działalność Międzynarodowego Centrum Edukacji o Auschwitz i Holokauście Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru nad realizacją robót oraz zarządzanie kontraktem pn. Budowa węzła drogowego na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 47 z drogą wojewódzką nr 961 w Poroninie
Dodano: 2016-07-22 - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego zadania: Budowa oczyszczalni ścieków wraz z budową kanalizacji sanitarnej w zachodniej części gminy Limanowa o dł. 27,5 km i Kłodnem o dł. 2,5 km.
Dodano: 2016-07-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kładek dla pieszych w miejscowościach Głogoczów i Jawornik
Dodano: 2016-07-01 - Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. ,Budowa mostu na potoku Kubicków w ciągu drogi powiatowej nr 1661K Trute - Klikuszowa - Obidowa w km 4+559.74 wraz z rozbudową drogi dojazdowej
Dodano: 2016-06-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach remontowo - budowlanych związanych z wykonaniem I etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej ul. S. Batorego 9 w Andrychowie.
Dodano: 2016-06-01 - Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1676K Lipnica Wielka - Przywarówka w miejscowości Lipnica Wielka.
Dodano: 2016-05-25 - Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania.
Dodano: 2016-05-24 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego z Onkologią Ginekologiczną oraz Oddziału Noworodków z Pododdziałem Intensywnej Terapii i Patologii Noworodka w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-05-16 - Wykonanie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i adaptacji istniejącego budynku z przeznaczeniem na Archiwum Urzędu Miasta Krakowa - część 1 zadania inwestycyjnego, znak postępowania: WI-01-2.271.2.1.2016.
Dodano: 2016-04-14