Urząd Gminy Aleksandrów ogłasza przetarg
- Adres: 23-408 Aleksandrów,
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6875002
- Data zamieszczenia: 2011-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów
23-408 Aleksandrów, woj. lubelskie
tel. 084 6875002
REGON: 95001432800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zajęcia dodatkowe dydaktyczne w Szkole Podstawowej w Aleksandrowie w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Aleksandrowie w ramach projektu /Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie/ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2) Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne na podstawie programu i harmonogramu przygotowanego przez wykonawcę i zaakceptowanego przez dyrektora szkoły. 3) Do obowiązków wykonawcy- prowadzącego zajęcia dodatkowe należą m.in.: - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w terminie maksymalnym od 01.09.2011r. do 30.06.2012 r. zgodnie z projektem, w godzinach 8.00-15.00, min. 1 raz w tygodniu, - Dokumentowanie zajęć dodatkowych poprzez prowadzenie dziennika zajęć pozalekcyjnych, - Przeprowadzenie testów, sprawdzianów na początku i zakończeniu realizacji projektu. - W przypadku braku możliwości realizacji zajęć w wyznaczonym terminie (zgodnie z harmonogramem) z powodów niezależnych od wykonawcy, możliwe jest przeprowadzenie takich zajęć w innym terminie po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 4) Zakres, ilość i rodzaj zajęć określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny wynosi 45 minut (godzina lekcyjna) nieprzerwanej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część: nr 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Ilość grup: 3, przewidywana liczba dzieci w grupie: 8-10, liczba godzin: 90 Część: nr 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Ilość grup: 4, przewidywana liczba dzieci w grupie: 5-10, liczba godzin: 120 Część: nr 3 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Ilość grup: 2, przewidywana liczba dzieci w grupie: 6, liczba godzin: 60 Część: nr 4 Zajęcia matematyczno - przyrodnicze rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie/szczególnie uzdolnionych Ilość grup: 3, przewidywana liczba dzieci w grupie: 7-12, liczba godzin: 90 Część: nr 5 Zajęcia polonistyczne rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie/szczególnie uzdolnionych Ilość grup: 2, przewidywana liczba dzieci w grupie: 14-15, liczba godzin: 60 Część: nr 6 Zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie Ilość grup: 1, przewidywana liczba dzieci w grupie: 18, liczba godzin: 30 Część: nr 7 Zajęcia muzyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie Ilość grup: 1, przewidywana liczba dzieci w grupie: 18, liczba godzin: 30 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow.netbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU PLATFORMY STARTOWEJ CONNECT
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzenia kursów tłumaczeń konsekutywnych (sekcja angielska, romańska, słowiańska) w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji
Dodano: 2016-05-24 - Zakup usługi przeprowadzenia cyklu warsztatów KickOff Session dla pomysłodawców projektów biznesowych w ramach platformy startowej: CONNECT
Dodano: 2016-05-20 - Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy
Dodano: 2016-05-13 - Usługi przeprowadzenia kursów z zakresu specjalistycznego języka angielskiego i/lub niemieckiego oraz tłumaczeń konsekutywnych w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji z podziałem na części
Dodano: 2016-05-06 - Przetarg nieograniczony na zorganizowanie staży zagranicznych w ramach projektu Praktyki dla przyszłości
Dodano: 2015-12-11 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-09-29 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-08-18 - Przetarg nieograniczony na organizację bezpłatnych warsztatów dla dzieci i młodzieży szkolnej (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia) dotyczących tematyki ochrony bioróżnorodności fauny i flory morskiej w ramach projektu Dobry Klimat dla morza Good Climate for the Sea realizowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014, nr PZP-01/08/2015
Dodano: 2015-08-13 - usługa nadzoru i sprawowania opieki merytorycznej nad Studentkami i Studentami kierunków: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne uczestniczącymi w zajęciach Opieka specjalistyczna nad osobą starszą - moduł na kierunkach: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne w czasie grupowych zajęć stażowych realizowanych w ramach projektu MEDFUTURE - Medyczne zawody przyszłości; nr sprawy UM-ZP-262-43/15
Dodano: 2015-07-16