Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
- Data zamieszczenia: 2020-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Trzebnicka 33
50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Wolbromskiej we Wrocławiu” – Etap 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w ramach zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Wolbromskiej we Wrocławiu” – Etap 1. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: W ramach inwestycji przewiduje się zagospodarowanie nieruchomości oznaczonych geodezyjnie jako dz. nr 52/7 i 57 AR 1, obręb Borek, położonych przy ul. Wolbromskiej we Wrocławiu, poprzez: - rozbiórki oraz prace ziemne, - wycinki drzew, aranżację istniejącej zieleni, oraz wykonanie nowych nasadzeń, - budowę ścieżek i nawierzchni, - budowę oświetlenia, - montaż urządzeń placu zabaw dla starszych dzieci, - montaż obiektów małej architektury. Inwestycja ma na celu podniesienie standardu użytkowania przestrzeni publicznej z zachowaniem indywidualnych walorów miejsca poprzez wprowadzenie jednolitego układu kompozycyjnego, z jednoczesnym wprowadzeniem strefowości parku z wydzielonymi miejscami dla poszczególnych grup użytkowników, tj. placu zabaw dla młodszych dzieci, placu zabaw dla starszych dzieci, siłowni terenowej, strefy dla imprez plenerowych. Inwestycją objęty jest teren o powierzchni ok. 5086 m² zlokalizowany w obrębie Borek w dzielnicy Krzyki. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych w szczególności: a) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych, umieszczenie tablic ostrzegawczych oraz opracowanie „Planu ochrony drzew”, b) tyczenie układu przestrzennego, c) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, d) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych; e) przygotowanie terenu, w tym prace rozbiórkowe, demontaże oraz roboty ziemne (niwelacja terenu, wywóz gruzu, profilowanie i zagęszczanie podłoża), f) budowa oświetlenia, g) budowa nawierzchni mineralnej, budowa tarasu drewnianego, budowa nawierzchni bezpiecznej – zrębki, nawierzchni z kory i piasku, h) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw i elementów zagospodarowania terenu. CZĘŚĆ II: prace ogrodnicze: a) gospodarka drzewostanem w tym wycinki drzew i krzewów, wywiezienie zbędnego materiału na wskazane przez Zamawiającego miejsce - zgodnie z dokumentacją projektową i decyzjami administracyjnymi, b) przesadzenia krzewów i bylin - zgodnie z dokumentacją projektową i decyzjami administracyjnymi, c) nasadzenia krzewów i bylin, d) regeneracja trawników istniejących, e) wykonanie nowych trawników. CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100). 2. Szczegółowe formy wniesienia wadium określają postanowienia SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oświadczenie o grupie kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) - Załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiotowe zobowiązanie ma być złożone wraz z ofertą i podpisane przez podmiot trzeci. Szczegółowe informacje dla wykonawców, którzy powołują się na zasoby innych podmiotów określają postanowienia SIWZ. 3. Szczegółowe informacje dla wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określają postanowienia SIWZ. 4. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych, w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanych urządzeń równoważnych z wymogami/parametrami/danymi technicznymi zawartymi w dokumentacji przetargowej, Wykonawca składa: a) Zestawienie zaproponowanych przez Wykonawcę urządzeń równoważnych - o ile Wykonawca chce zaproponować sprzęt równoważny (wg Załącznika nr 6 do SIWZ), oraz: b) Stosowne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań/parametrów określonych przez Zamawiającego, w szczególności - karty techniczne, opisy, rysunki z opisem, etc. zaproponowanych urządzeń równoważnych, z których jasno wynikać będą oferowane parametry urządzeń równoważnych, o których mowa w Rozdziale III pkt 14 SIWZ. Dokumenty określone powyżej w lit. a) i lit. b) stanowią ścisłą treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10