Przetargi.pl
Sprzątanie w budynku szkoły I LO w Oleśnicy

I Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Słowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 314-32-80 , fax. 0-71 314-32-80
  • Data zamieszczenia: 2020-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: I Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Oleśnicy
    ul. Słowackiego 4
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 314-32-80, fax. 0-71 314-32-80
    REGON: 93222747500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo1.olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie w budynku szkoły I LO w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES WYKONYWANYCH PRAC 1. Codzienne sprzątanie całego budynku po zakończonych lekcjach od poniedziałku do piątku: 1) wszystkich sal lekcyjnych z zapleczami, pokoju nauczycielskiego, pomieszczeń biurowych, pomieszczeń socjalnych, biblioteki, szatni, klatki schodowej, i wszystkich korytarzy, 3 sal gimnastycznych, siłowni i balkonu nad salą wraz ze sprzętem sportowym i schodów na balkon, toalety: ― na I piętrze dla dziewcząt + 1 dla niepełnosprawnych oraz dla chłopców, ― przy sali gimnastycznej dla dziewcząt i dla chłopców ― za salą gimnastyczną 1 toaleta dla niepełnosprawnych, 2) sanitariaty (zgodnie z wymogami Sanepidu): 3) wietrzenie pomieszczeń, opróżnianie koszy na śmieci i wymiana wkładów foliowych – segregacja śmieci do odpowiednich pojemników znajdujących się na boisku szkolnym, 4) wycieranie kurzy i zmywanie podłóg we wszystkich pomieszczeniach środkami odpowiednimi do danego rodzaju podłoża (podłogi drewniane, panelowe, płytki gresowe, wykładzina PCV), 5) mycie tablic zwykłych i suchościeralnych w klasach odpowiednimi środkami., 6) utrzymanie w czystości kącików socjalnych (zlewy, naczynia, czajniki, sprzęt AGD) w pokoju nauczycielskim, salach lekcyjnych i na zapleczach, w pomieszczeniach biurowych oraz w bibliotece i szatni. Po zakończeniu sprzątania zamknąć okna i drzwi, wyłączyć oświetlenie, zakręcić krany itp. 2. Zaopatrywanie szkoły w papier toaletowy, ręczniki papierowe ZZ, myjki do mycia naczyń, środki czystości tj. płyny do mycia naczyń, mydło w płynie do dozowników w pokoju nauczycielskim, w klasach i zapleczach, w pomieszczeniach biurowych i do wszystkich sanitariatów w ilościach zapewniających ciągłość korzystania. 3. Podlewanie kwiatów w klasach, w pokoju nauczycielskim, w bibliotece, w pomieszczeniach biurowych i socjalnych, na korytarzach raz w tygodniu. 4. Sprzątanie cotygodniowe: 1) przeprowadzanie dezynfekcji urządzeń sanitarno-higienicznych, ekologicznymi środkami do zwalczania bakterii oraz środkami do usuwania rdzy i kamienia , 2) doczyszczanie podłóg pokrytych wykładzinami PCV środkami do konserwacji powierzchni polimerowych, konserwacja płytek gresowych na korytarzach, mycie powierzchni szklanych, luster, ławek, krzeseł i mebli w klasach i bibliotece, czyszczenie sprzętu RTV, komputerowego, projektorów, kserokopiarek odpowiednimi środkami, we wszystkich pomieszczeniach, odkurzanie dywanów oraz mebli tapicerowanych w pomieszczeniach lekcyjnych, biurowych, bibliotece i pokoju nauczycielskim, usuwanie pajęczyn we wszystkich pomieszczeniach i na korytarzach, 3) na salach gimnastycznych czyszczenie drabinek, kratek przy kaloryferach, odkurzanie sprzętu sportowego w siłowni, materacy, zmywanie parapetów, 4) mycie i czyszczenie lamperii i balustrad na klatce schodowej oraz grzejników we wszystkich pomieszczeniach szkoły, czyszczenie kratek wentylacyjnych, odkurzanie tablic ogłoszeniowych i antyram na korytarzach i w salach (w zależności od potrzeby, nie mniej jak jeden raz w miesiącu) 5) mycie dolnych okien na korytarzach (nie mniej jak jeden raz w miesiącu) 6) awaryjnie w razie potrzeby (np. egzamin maturalny, zebrania, konferencje, zawody sportowe, apele i imprezy szkolne itp.) gruntowne sprzątanie wskazanych pomieszczeń (klasy lub sale gimnastyczne) przed i po imprezach; 5. Sprzątanie podczas wakacji letnich i ferii zimowych: 1) wszystkie prace ujęte w pkt. 1, 2, 3, i 4 , oraz ponadto : 2) gruntowne mycie wszystkich okien w szkole /ok. 300 m2/, żyrandoli, lamp korytarzowych oraz lamp we wszystkich pomieszczeniach, 6 tablic do koszykówki na sali gimnastycznej, dokładne czyszczenie mebli, 3) pranie, prasowanie i zawieszanie firan, pranie wykładzin dywanowych oraz obić tapicerskich, pranie obrusów, czyszczenie rolet we wszystkich pomieszczeniach 4) dokładne doczyszczanie i polerowanie podłóg w klasach, 3 salach gimnastycznych, siłowni i balkonie, na korytarzach, w pomieszczeniach biurowych i szczególnie w szatni, doczyszczanie podłóg na korytarzach i dużej sali gimnastycznej profesjonalnymi maszynami mechanicznymi szorująco-czyszczącymi. 5) odkurzanie mebli i książek w bibliotece szkolnej W czasie ferii letnich i zimowych sprzątanie odbywać się będzie w godzinach pracy szkoły. W czasie przerw świątecznych, ferii zimowych oraz wakacji letnich szkoła pracuje w dni robocze od godziny 7 .00 do 15.00 Niedopuszczalne jest mycie podłóg w czasie przebywania uczniów i pracowników w szkole! Gruntowne sprzątanie w okresie wakacyjnym powinno zakończyć się na 2 tygodnie przed rozpoczęciem roku szkolnego. 6. Dyżur dzienny pełni 1 osoba od godziny 8.00 do 15.00, do utrzymywania czystości korytarzy i sanitariatów po przerwach, sali gimnastycznej oraz awaryjnie do usuwania zabrudzeń na mokro, szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Osoba na dziennym dyżurze w trakcie przerw pełni nadzór nad toaletami na I piętrze. Po południu po skończonych lekcjach - 4 osoby od godz. 15.00 - 20.15 . Ogólnie zatrudnienie – 3,5 etatu. 7. Wykonawca będzie stosował środki czystości posiadające Atest PZH, odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe), o jakości zapewniającej wymagany poziom czystości sprzątanych pomieszczeń. Szkoła prowadzi segregację śmieci. 8. Plan urlopów pracowników należy ustalić z Zamawiającym, powinien uwzględniać dni wolne od zajęć dydaktycznych. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na zastępstwo nową osobę podczas nieobecności pracownika przebywającego na zwolnieniu lekarskim lub urlopie bezpłatnym. 10. Zamawiający zapewnia Wykonawcy pomieszczenie na przechowywanie środków czystości i sprzętu. Zamawiający nie odpowiada za materiały i sprzęt Wykonawcy. 11. Ze względu na zabytkowy charakter budynku zaleca się dokonanie wizji lokalnej szkoły. Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 90919300-5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach