Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Parkowej w Dobrej

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 00052819000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Parkowej w Dobrej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót przewidziany niniejszym projektem obejmuje wykonanie nw robót podzielonych na II etapy: I etap - termin wykonania do 15.12.2009 r.: 1) gruntownym uporządkowaniu terenu, polegającym na usunięciu łącznie 49 szt. drzew chorych, zagrażających lub powodujących zbytnie zagęszczenie; przeprowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych, polegających na usunięciu suchych, nadłamanych konarów i gałęzi (49 szt. drzew); wykarczowaniu ok. 0,07 ha krzewów; wywiezienie powstałych w wyniku przeprowadzanych prac ok. 30 mp gałęzi i karpin oraz gruzu i odpadów pochodzenia komunalnego; 2) zakup materiałów i wykonanie alei o przeznaczeniu spacerowym i zarazem gospodarczym oraz drugiej alei o dodatkowej funkcji ścieżki rowerowej - obydwa szlaki o szerokości 2,5m i długości odpowiednio 165 i 80 mb (łącznie 612,5 m2); 3) zakup materiałów i wykonanie ścieżek spacerowych o nawierzchni żwirowej dla potrzeb średniego ruchu pieszego o szer. 1,5m i dł. 4000mb (600m2); 4) zakup materiałów i wykonanie ścieżek spacerowych o nawierzchni żwirowej dla potrzeb okazjonalnego ruchu pieszego o szer. 1,2m i dł. 105mb (126m2); 5) wykonaniu boiska do gry w koszykówkę o wym. 10x20m wraz z drenowaniem; 6) zakup materiałów i wykonanie łącznie placyków utwardzonych ozdobną kostką betonową - dwa na terenie parku - powierzchnia łączna ok. 79,0m2; II etap - termin wykonania do 30.06.2010 r.: 1) zakup i montaż stojaków metalowych do koszykówki z tablicą ze stali, ocynkowanej ogniowo lub z płyty epoksydowej o wymiarach 180 x 105 cm i obręczami; 2) zakup urządzeń zabawowych wraz z urządzeniem i montażem placu zabaw dla dzieci młodszych zawierającego takie urządzenia zabawowe jak: a) wielofunkcyjny zestaw zabawowy o wysokości pomostu 125 cm, zawierający następujące elementy urządzenia takie jak: dwie wieże kwadratowe z daszkami, wieżę kwadratową bez daszku z rurką strażacka, wieżę kwadratową bez daszku, zjeżdżalnię plastikowa, dwa wejścia pomost wiszący; b) piaskownicę wykonaną z impregnowanej palisady o średnicy 100 mm z dwoma siedziskami z laminowanej wodoodpornej sklejki o grubości 18 mm. c) huśtawkę wagową pojedynczą wykonaną z drewnianej belki wahającej się na stalowym łożysku ze słupami podstawy zakotwionymi w stopach betonowych. Uchwyty malowane proszkowo, siedziska z laminowanej wodoodpornej sklejki o grubości 18 mm, d) huśtawka wahadłowa podwójna składająca się z zabetonowanych słupów wykonana z impregnowanego drewna o średnicy 100 mm. Zawisie łożyska oraz łańcuchy ze stali nierdzewnej, siedziska stalowe zabezpieczone gumą. Jedno siedzisko otwarte drugie zamknięte; UWAGA: wszystkie urządzenia zabawowe powinny posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodny z normą EN 1176-77 3) zakup i montaż wyposażenia rewaloryzowanej przestrzeni w takie elementy małej architektury jak 27 szt. ławek parkowych i 27 szt. kosze na odpadki oraz ogrodzenie terenu parku siatką (335 mb.) wraz z bramami i furtkami (3+5 szt.); 4) uzupełnienie istniejącej szaty roślinnej o nowe nasadzenia drzew (27 szt.), krzewów (1710 szt.), bylin i krzewinek (3646 szt.) oraz założenie nowych nawierzchni trawnikowych - łącznie 0,9 ha wg wykazu stanowiącego załącznik do projektu; 5) zakup materiałów i wykonanie na terenie parku, ale już poza jego ogrodzeniem 13 szt. miejsc postojowych wzdłuż ul. Parkowej dla potrzeb użytkowników rewaloryzowanego obiektu. 6) oczyszczeniu rowów melioracyjnych znajdujących się na terenie parku (ok. 100mb.) oraz odmulenie stawów o powierzchni 670 m3 wraz z wywozem urobku na odległość do 3km na miejsce wskazane przez Zamawiającego, oraz przebudowie grobli i wykonaniu niewielkiej wysepki na terenie zbiornika z placem z placem utwardzonym z kostki brukowej o powierzchni ok. 56 m2; 7) wykonanie prac konserwacyjnych na jazach (staw i rów melioracyjny) wraz z uzupełnieniem brakujących elementów; 8) remoncie lub wykonaniu różnego rodzaju mostowych przejść dla pieszych - przepustu, mostku betonowego oraz dwóch mostków drewnianych i pomostu nad stawem; 9) zakup sprzętu tj.: kosiarki spalinowej o mocy 6,0 KM, zakup kosy spalinowej o mocy 2,8 KM, zakup podkszesywarki na potrzeby utrzymania parku. 10) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. UWAGA: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE WYKONANIA INSTALACJI OŚWIETLENIOWEJ NA TERENIE PARKU, PLACU ZABAW DLA DZIECI STARSZYCH, BOISKA DO SIATKÓWKI UJĘTYCH W PROJEKCIE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 10.000,00 zł słownie: /dziesięć tysięcy złotych/
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w: art.22 ust.1 w/w ustawy - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania art. 24 ust. 1 w/w ustawy - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. art. 24 ust. 2 w/w ustawy - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie wymagane odpisy i zaświadczenia muszą mieć aktualne daty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Miejsce publikacji: Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami; 6.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; - należy złożyć n/w dokumenty 1. oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 w/w ustawy - 2. oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 w/w ustawy - 3. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy - 4. oświadczenie zgodnie z art. 44 w/w ustawy - 5. oświadczenie, iż w stosunku do oferenta nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie została ogłoszona upadłość oferenta; - 6. koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy na?kładają obowiązek posiadania koncesji, zezwole?nia lub licencji na podjęcie działalności gospodar?czej w zakresie objętym zamówieniem publicz?nym - 7. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo ak?tualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione?go nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za?kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni?czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają?cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub za?świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwol?nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - 9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karne?go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karne?go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - 6.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - należy złożyć n/w dokumenty 10. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie; - warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego jest wykazanie przez oferenta co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 600 tys. złotych brutto i zakresie zagospodarowania terenu zieleni oraz budowy obiektów inżynierii wodnej, którą oferent wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat - załącznik nr 11 należy dołączyć dokumenty (referencje) potwierdzające wykonanie w/w roboty budowlanej. 11. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi; - 12. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - warunkiem udziału jest wykazanie osoby które posiadają następujące uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach - min. 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w konstrukcyjno - budowlanej w specjalizacji techniczno - budowlanej w zakresie obiektów budowlanych melioracji wodnych 13. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 13, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - 14. dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - 15. wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a także zakresu części zamówienia której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcy, wykaz podwykonawców - 6.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - należy złożyć n/w dokumenty 16. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędno?ściowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wy?konawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesią?ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - 17. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumen?tu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpie?czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach