Gmina Barciany ogłasza przetarg
- Adres: 11-410 Barciany, ul. Szkolna
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 531 003 , fax. 897 531 311
- Data zamieszczenia: 2020-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Barciany
ul. Szkolna 3
11-410 Barciany, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 531 003, fax. 897 531 311
REGON: 53277700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.barciany.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu wraz z rekultywacją stawu rekreacyjnego we wsi Gęsiki ze szczególnym uwzględnieniem edukacji ekologicznej i ochrony różnorodności biologicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Rekultywacja stawu: Pogłębienie zbiornika wodnego wraz z wyprofilowaniem dna ( odwodnienie, oczyszczenie , roboty ziemne, karczowanie, skarpowanie i plantowanie nasypów). b) Bioróżnorodność – zagospodarowanie terenu: Gospodarka drzewostanem, Roślinność projektowana: sadzenie i pielęgnacja krzewów 65 szt. sadzenie drzew 47 szt. , obsadzenie terenu roślinami, w tym kwietniki 146 m2, łąka kwietna - 420 m2, utworzenie 2 szt. piaszczystych plaż (230 m2 + 290 m2). c) Mała architektura i ścieżka edukacyjna: Ścieżka o nawierzchni z płyt beton. – 253,40 m2 (181 mb x 1,40 szer.), wyposażenie oraz elem. edukacyjne: tablice inform. duże - szt. 3, tablice inform. małe -9 szt., altana - zielona klasa - szt. 1, pomost pływający z trapem-1szt. , ławki bez oparcia oraz ławki wraz placem -17szt. leżaki -5szt. kosze na śmieci -5szt.,luneta do obserwacji ptaków -1szt., rzeźby ze stali -7szt. (prezentujące gatunki zwierząt), tabliczki z nazwami gat. roślin – 60szt. Pozostałe elementy małej architektury: ul dla murarek, budka dla ptaków i nietoperzy -2szt., pływająca platforma dla ptaków, stojaki na rowery -2szt., łodzie-siedziska przy pomoście -3szt., głazowisko z kamienia naturalnego, wykonanie monitoringu bezpieczeństwa na obszarze realizacji projektu (TIK), montaż/posadowienie na trwale w gruncie tablicy pamiątkowej projektu na słupie dostarczonej przez Zamawiającego. 4. Roboty związane z pogłębianiem i odmuleniem stawu oraz zabiegami pielęgnacyjnymi w drzewostanie muszą być wykonane zgodnie z decyzją RDOŚ do dnia 31 grudnia 2020r. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierającego dokumentację techniczną, koncepcję zagospodarowania oraz przedmiary robót. 6. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040): 1) osoby wykonujące proste prace w budownictwie obejmujące: kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych; ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych, materiałów wydobytych oraz sprzętu i transportowanie ich w obrębie miejsc prowadzenia prac przy użyciu taczek i wózków ręcznych; roboty porządkowe, 2) osoby wykonujące bardziej złożone prace w budownictwie obejmujące: roboty murarskie, malarskie i instalacyjne. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy zamawiający wymaga zatrudnienia (od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia odbioru końcowego robót) przez Wykonawcę, lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych (wykonujących roboty przygotowawcze, roboty ziemne i inne roboty, o których mowa w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o prace w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Reszlu Nr 37 8851 1021 2003 0300 5035 0006. 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia składane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, o którym mowa w Rozdziale V pkt 2 ppkt 3) specyfikacji istotnych warunków zamówienia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu dotyczącym niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza przed udzieleniem zamówienia możliwość wezwania wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających: 1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V pkt 1 ppkt 3) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj.: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2) brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu z tytułu wystąpienia przesłanki wymienionej w Rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 5 ppkt 2) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa ogólnodostępnego i integracyjnego placu zabaw „Szczęśliwa Przystań” w miejscowości Głębock w ramach projektu „Dostępna Przestrzeń Publiczna’’
Dodano: 2024-04-15 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowościach Piduń – Rekownica. Etap III
Dodano: 2023-12-01 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Burdąg
Dodano: 2023-07-25 - Przebudowa drogi gminnej nr 144008N na działce nr 401 obręb 0006 w Jędrychowie
Dodano: 2023-06-30 - „Budowa utwardzenia i odwodnienia terenu Szkoły Podstawowej nr 1 w Barczewie wraz z zagospodarowaniem działki nr 78 obręb 2 miasta Barczewo”.
Dodano: 2023-05-13 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Rekownica oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rekownica
Dodano: 2023-04-21 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowościach Piduń – Rekownica
Dodano: 2023-04-01 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem w ramach Projektu pn.: „Rozwój mobilności i transportu publicznego Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński – etap II
Dodano: 2023-01-25 - „Budowa utwardzenia i odwodnienia terenu Szkoły Podstawowej nr 1 w Barczewie wraz z zagospodarowaniem działki nr 78 obręb 2 miasta Barczewo”.
Dodano: 2022-10-04 - Budowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z infrastrukturą w gminie Braniewo.
Dodano: 2022-08-30