Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu w kwartale ulic: Topolowa i Jaworowa w Obornikach polegające na urządzeniu placu zabaw i siłowni zewnętrznej oraz na budowie parkingów i ścieżek spacerowych

Gmina Oborniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64600 Oborniki, Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6559100 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2018-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki
    Piłsudskiego 76
    64600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6559100, fax. 061 6559101
    REGON: 631258804
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oborniki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu w kwartale ulic: Topolowa i Jaworowa w Obornikach polegające na urządzeniu placu zabaw i siłowni zewnętrznej oraz na budowie parkingów i ścieżek spacerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu w kwartale ulic: Topolowa i Jaworowa w Obornikach polegające na urządzeniu placu zabaw i siłowni zewnętrznej oraz na budowie parkingów i ścieżek spacerowych. 2. Zagospodarowanie terenu w kwartale ulic: Topolowa i Jaworowa w Obornikach polega na urządzeniu placu zabaw i siłowni zewnętrznej oraz na budowie parkingów i ścieżek spacerowych. Zakres prac obejmuje również umocnienie zjazdu indywidualnego na działki przyległe. 3. Przyległe do omawianego terenu ulice są zaliczane do klasy technicznej D i są zlokalizowane w strefie zamieszkania oznaczonym znakami D-40. Są to ścieżki pieszo-jezdne o szerokości 4,50 m, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, ograniczone krawężnikami betonowymi najazdowymi. Uzbrojenie terenu planowanych robót w sieci podziemne i linie naziemne przedstawiono na planie sytuacyjnym. 4. Dla określenia konstrukcji nawierzchni parkingów i zjazdów założono: - klasa techniczna ulic przyległych – D, - kategoria ruchu KR-2, - grunt podłoża G1, – obciążenie 110/KN/oś. Dla w/w warunków przyjęto następującą konstrukcję dla planowanych jezdni: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, - koloru szarego na płytach głównych parkingów, - koloru grafitowego na zjazdach oraz jako linie wydzielające na parkingach, - podbudowa zasadnicza o grubości 20 cm z kruszywa kamiennego o frakcji 0/31,5 mm (5 cm) i 0/63 mm (15 cm), - obramowanie planowanych nawierzchni krawężnikami najazdowymi o wymiarach 15x25. Krawężniki należy wbudować na ławach z oporem z betonu C15. Na włączeniach do ulic przyległych zastosowano łuki wyokrąglające o promieniach: R=5,00 i R=3,00m. 5. Zaplanowano miejsca postojowe prostopadłe o wymiarach 4,60x2,50 oraz miejsce dla osoby niepełnosprawnej o wymiarach 4,60x3,60. Odwodnienie nawierzchni zabezpieczą pochylenia podłużne niwelet i spadki w przekroju poprzecznym oraz planowana kanalizacja deszczowa. Projektowane kolektory zostaną wpięte do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ulicach przyległych. Nawierzchnie miejsc postojowych będą miały spadki 1,5% w kierunku planowanych ścieków i do jezdni ulicy Jaworowej. 6. Konstrukcja chodników i ścieżek spacerowych - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm typu DOMINO koloru szarego i czerwonego, układanej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm, - warstwa piaskowa (odcinająca) o grubości 10 cm, - obramowanie obrzeżami betonowymi 8x30 szarymi wbudowanymi na ławach z oporem z betonu C15. Chodniki i ścieżki będą miały pochylenie jednostronne 1% w kierunku jezdni miejsc postojowych i trawników. Na załączonych przekrojach normalnych przedstawiono konstrukcje nawierzchni a na planach sytuacyjnych lokalizacje parkingów i przebiegi ścieżek spacerowych. 7. Konstrukcja placyków wokół kwietników w formie kół, nawierzchnia z kostki betonowej typu RONDO o grubości 8 cm koloru mieszanego, układanej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, warstwa piaskowa (odcinająca) o grubości 10 cm, obramowanie obrzeżami betonowymi 8x30 koloru szarego budowanymi na ławach z oporem z betonu C15, pochylenie jednostronne 1% na przyległe trawniki. Kwietniki należy obramować betonowymi palisadami 8x30 koloru brązowego, wystającymi 5 cm nad nawierzchnię chodników. 8. Konstrukcja placyku rekreacyjnego: - nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8 cm koloru żółtego i grafitowego, układanej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, - warstwa piaskowa (odcinająca) o grubości 10 cm, - obramowanie obrzeżami betonowymi 8x30 szarymi wbudowanymi na ławach z oporem z betonu C15. - pochylenie jednostronne 1% na przyległe trawniki. 9. Od strony północno-zachodniej plac zostanie ograniczony murkami o wysokości 40 cm i szerokości 38 cm z cegły klinkierowej. Na murkach należy zamontować siedziska z desek sosnowych, szlifowanych i zabezpieczonych lakierem. W planowane murki ceglane zostaną wbudowane pergole drewniane podwójne w rozstawie 255,5 cm. Na placu zostanie zamontowany stół szachowy z siedziskami drewnianymi. 10. Wyposażenie placu zabaw, siłowni zewnętrznej i elementy małej architektury. Plac zabaw zostanie wyposażony w urządzenia zabawowe przedstawione na załączonych rysunkach. Urządzenia zabawowe będą montowane przez producenta. Proponowane urządzenia zabawowe wymagają bezpiecznych powierzchni zderzeniowych na wypadek upadku. Gwarantuje to nawierzchnia piaskowa o grubości 20 cm. Plac zabaw będzie wymagał regularnych kontroli a urządzenia zabawowe okresowych konserwacji. Obowiązek kontroli i konserwacji spoczywa na właścicielu placu zabaw. 11. Wszystkie urządzenia placu zabaw oraz użyte materiały muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa. Wykonawca robót ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W trakcie montażu urządzeń będzie utrzymywał teren bez wody stojącej oraz będzie unikać uszkodzeń i uciążliwości dla osób i właścicieli własności społecznej. Szczególnej uwagi wymaga zabezpieczenie przed zanieczyszczeniem zbiorników i cieków wodnych. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji naziemnych i podziemnych. Roboty w pobliżu tych instalacji należy prowadzić pod nadzorem zarządzających tymi sieciami. Placyk rekreacyjny pod siłownię zewnętrzną będzie miał nawierzchnię trawiastą. Wybrane przez Inwestora urządzenia przedstawiono na załączonych rysunkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i STWiORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3)(jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4)(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa), 5)(jeżeli dotyczy) Dokument wykazujący równoważność złożonej oferty tj. produktu równoważnego, z wykazaniem danych technicznych dotyczących wszystkich parametrów i właściwości wymaganych przez zamawiającego dla danego produktu równoważnego (opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). 2.Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1)Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach