Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego wraz z poprawą bezpieczeństwa i estetyki przestrzeni publicznej na terenie sołectwa Teodory

Gmina Łask ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6768300 , fax. 043 6768388
  • Data zamieszczenia: 2011-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
    ul. Warszawska 14 14
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 6768300, fax. 043 6768388
    REGON: 73093451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego wraz z poprawą bezpieczeństwa i estetyki przestrzeni publicznej na terenie sołectwa Teodory
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja w dwóch częściach zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego wraz z poprawą bezpieczeństwa i estetyki przestrzeni publicznej na terenie sołectwa Teodory polegającego na: 1.1 Część 1. Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego na działce 272, obręb Teodory. Zakres tej części zamówienia obejmuje: 1.1.1 Wykonanie bieżni o nawierzchni tartanowej na podbudowie nieprzepuszczalnej asfaltobetonowej o długości 60 m i powierzchni 308 m2. 1.1.2 Wykonanie boiska trawiastego do piłki nożnej o nawierzchni trawnikowej o wymiarach 21 x 43 m, powierzchni 903 m2 wraz z jej pielęgnacją zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną (Tom I, str. 31). Pielęgnacja w okresie gwarancji polega na: nawożeniu, koszeniu i zagrabianiu skoszonej trawy, systematycznych przeglądach stanu darni, w przypadku stwierdzenia wypadów uzupełnienie braków oraz siew uzupełniający. 1.1.3 Wykonanie piłkochwytów z siatki z włókna sztucznego polipropylenu, wysokość piłkochwytów 6 m, siatka zamocowana na słupkach stalowych o profilu zamkniętym 80 x 80 mm. 1.2 Część 2. Poprawa bezpieczeństwa i estetyki przestrzeni publicznej - remont dróg, wraz z budową chodnika i zatok postojowych oraz budowa ogrodzenia zewnętrznego. Zakres tej części zamówienia obejmuje: 1.2.1 Remont istniejącej nawierzchni bitumicznej dróg poprzez wykonanie nakładek asfaltobetonowych o łącznej grubości 7 cm, powierzchnia remontowanych nawierzchni 2 204 m2. 1.2.2 Ułożenie przy krawędzi jezdni krawężnika oraz wykonanie jednostronnego chodnika z kostki betonowej o szerokości 1,50 m. 1.2.3 Wykonanie odwodnienia jezdni wzdłuż krawężnika za pomocą wpustów ulicznych ze sprowadzeniem wód do studni chłonnych. 1.2.4 Wykonanie zatok postojowych z betonowych płyt ażurowych. 1.2.5 Wyprofilowanie pobocza jednostronnego wzdłuż wzmocnionej krawędzi jezdni gruntem z korytowania. 1.2.6 Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego o wysokości 2,0 m z prętów metalowych zamontowanych na słupkach o przekroju zamkniętym 40 x 60 mm i rozstawie 2,50 m, ogrodzenie posiada cokół betonowy na działce nr 272 obręb Teodory. 2. Szczegółowy zakres robót opisują załączniki nr 9 i 10 do SIWZ. 3. Przedmiar robót (załącznik nr 11 do SIWZ) stanowi podstawę do wyliczenia ceny ofertowej. 4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty z powodu równoważności zaproponowanych zamienników. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie realizacji robót dojazdu do posesji zlokalizowanych w obrębie budowy. 7. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w cenie ofertowej wszelkich kosztów i czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną, w tym w szczególności: kosztów opracowania projektu organizacji ruchu i oznakowania prowadzonych robót zgodnie z tym projektem, wykonania i utrzymania oznakowania tymczasowego, które będzie wymuszone organizacją robót, obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacja powykonawczą, dokumentacji odbiorowej, dokumentacji powykonawczej, kosztów zajęcia pasa drogowego. 8. Zadanie jest dofinansowane ze środków unijnych z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium 1.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości Część 1 - 2.400,00 PLN Część 2 - 7.700,00 PLN 1.2. Wadium może być wniesione w jednej formie lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek: 84 1240 3288 1111 0000 2807 7394. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie Zamawiającego. 1.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą (oryginału nie złączać trwale z ofertą). 1.5. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach