Przetargi.pl
„Zagospodarowanie terenu skweru i budowa toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką wtórnych budynków gospodarczych, przy ul. Jana Ewangelisty Purkyniego we Wrocławiu”, dz. nr 16/1, 16/2 oraz część działki nr 15, 17/1, 19/4, 24/1, AM 28, obręb Stare Miasto

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie terenu skweru i budowa toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką wtórnych budynków gospodarczych, przy ul. Jana Ewangelisty Purkyniego we Wrocławiu”, dz. nr 16/1, 16/2 oraz część działki nr 15, 17/1, 19/4, 24/1, AM 28, obręb Stare Miasto
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowalnych dla zadania pn. „Zagospodarowanie terenu skweru i budowa toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką wtórnych budynków gospodarczych, przy ul. Jana Ewangelisty Purkyniego we Wrocławiu”, dz. nr 16/1, 16/2 oraz część działki nr 15, 17/1, 19/4, 24/1, AM 28, obręb Stare Miasto. 2. Przedmiotowa inwestycja usytuowana uzyskała zatwierdzenie projektu budowlanego i pozwolenie na budowę Decyzją Nr 2490/2019 z dnia 05.06.2019 Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego. 3. Przedmiotowa inwestycja usytuowana jest w obszarze historycznego układu urbanistycznego Starego Miasta, wpisanego do rejestru pod numerem A/1580/212 decyzją z dnia 12.05.1967r. Dla zadania pozyskano decyzję Miejskiego Konserwatora Zabytków Nr 734/2019 z dnia 20.05.2019, Nr 733/2019 z dnia 20.05.2019 oraz Nr 735/2019 z dnia 20.05.2019. 4. Przedmiotowa inwestycja usytuowana jest na obszarze intensywnego osadnictwa pradziejowego, średniowiecznego i nowożytnego, na terenie Starego Miasta wpisanego do rejestru zabytków decyzją A/1580/212 decyzją z dnia 12.05.1967r., w strefie „W” ochrony konserwatorskiej zabytków archeologicznych, na terenie dawnego cmentarza św. Bernardyna. Prace należy prowadzić zgodnie z decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 645/2019 z dnia 29.03.2019 udzielającą pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych, obejmujących stały nadzór archeologiczny i badania archeologiczne. Zapewnienie i koszt nadzoru archeologicznego należy do Wykonawcy. W przypadku odkrycia reliktów zabytkowego cmentarza i pochówków, należy o tym fakcie zawiadomić Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W przypadku odkrycia szczątków kostnych należy przeprowadzić badanie antropologiczne. Koszty nadzoru i badań pokrywa Wykonawca. 5. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, który obejmuje: Etap 1: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym: Prace przygotowawcze poprzedzające projektowanie, opracowanie projektów wykonawczych w podziale na branże, opracowanie projektu wykonawczego lapidarium, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, plan ochrony drzew, uzyskanie wymaganych warunków, decyzji, opinii, postanowień, uzgodnień, a także wykonanie innych opracowań, niezbędnych dla kompletności i prawidłowego wykonania zamówienia; Prace przygotowawcze (zabezpieczające i rozbiórkowe) dla wykonania robót budowlanych, w tym: - ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych; - organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza oraz placu budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzenie wody; - przeprowadzenie ratowniczych wyprzedzających badań archeologicznych, zgodnie z decyzją; - przygotowanie terenu – wykonanie pomiarów, zabezpieczenie drzew i krzewów na okres wykonywania robót; obsługa geodezyjna; tyczenie układu przestrzennego; - prace porządkowe, rozbiórkowe, demontaże, załadunek, wywiezienie, utylizacja gruzu, wywiezienie istniejącego wyposażenia na miejsce wskazane przez inwestora; - zapewnienie nadzoru autorskiego, archeologicznego, saperskiego, dendrologicznego, przyrodniczego. Uwaga: zakres prac projektowych i przygotowawczych zostanie określony na podstawie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. Etap 2: Wykonanie części robót budowlanych, w tym: kontynuacja prac przygotowawczych, ratowniczych badań archeologicznych, prace związane z wykonaniem lapidarium, gospodarka drzewostanem, prace ziemne, prace sanitarne, prace elektryczne, częściowe zagospodarowanie terenu: nawierzchnie, mała architektura i wyposażenie; zapewnienie nadzoru autorskiego, archeologicznego, saperskiego, dendrologicznego, przyrodniczego, technologicznego. Uwaga: zakres części robót budowlanych zostanie określony na podstawie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. Etap 3: Zakończenie robót budowlanych i usług nasadzenia zieleni, w tym: zagospodarowanie terenu, nawierzchnie, mała architektura i wyposażenie, prace związane z wykonaniem lapidarium, prace sanitarne, prace elektryczne, dostawa i montaż toalety systemowej, wykonanie elementów przyrodniczych, nasadzenia zieleni; zapewnienie nadzoru autorskiego, archeologicznego, saperskiego, dendrologicznego, przyrodniczego, technologicznego; przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy; Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub wykonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy. Uwaga: zakres pozostałych robót budowlanych zostanie określony na podstawie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. Etap 4: Pielęgnacja gwarancyjna zieleni oraz utrzymanie elementów przyrody w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych i wykonanych usług nasadzenia zieleni. Uwaga: zakres pielęgnacji zieleni i utrzymania zostanie określony na podstawie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. PRAWO OPCJI: wykonanie ekspertyzy dendrologicznej dla Katalpy 1. Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na uprawnienie Zamawiającego do skorzystania z Prawa opcji obejmującego wykonanie ekspertyzy dendrologicznej dla drzewa – Katalpy o numerze inwentaryzacyjnym 47 w inwentaryzacji dendrologicznej, załączonej w dokumentacji postępowania. Zamawiający nie ma obowiązku skorzystania z Prawa opcji. 2. Ekspertyza, o której mowa powyżej w pkt. 1 ma obejmować dwa etapy: 1) Etap I – rozpoczęcie i zakończenie w trakcie realizacji prac projektowych w celu diagnostyki czy drzewo rokuje szanse na pozostanie i czy nie stwarza zagrożenia dla ludzi i mienia 2) Etap II - po zrealizowaniu przebudowy w celu sprawdzenia jak prace wpłynęły na drzewo i czy nadal rokuje szanse na pozostanie w nowej przestrzeni i nie stwarza zagrożenia dla ludzi i mienia. 3. Ekspertyza, o której mowa powyżej w pkt. 1 i pkt 2 powinna zawierać: ocenę metodą VTA (wizualna ocena żywotności), próbę obciążeniową, badania tomografem sonicznym, opcjonalnie rezystografem, wnioski, wytyczne, zalecenia do uwzględnienia przy projektowaniu, przeprowadzaniu prac budowlanych wokół Katalpy oraz konieczności przeprowadzenia niezbędnej pielęgnacji, a także ocenę pod kątem zachowania bezpieczeństwa dla ludzi i mienia. 4. W dokumentacji dotyczącej ekspertyzy, o której mowa powyżej w pkt 1 i pkt 2, należy zawrzeć wskazania do pielęgnacji i zabezpieczenia drzewa na czas prowadzenia prac oraz po ich zrealizowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych i 00/100). 2. Szczegółowe formy wniesienia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach