Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
- Data zamieszczenia: 2019-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Trzebnicka 33
50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zagospodarowanie terenu skweru i budowa toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką wtórnych budynków gospodarczych, przy ul. Jana Ewangelisty Purkyniego we Wrocławiu”, dz. nr 16/1, 16/2 oraz część działki nr 15, 17/1, 19/4, 24/1, AM 28, obręb Stare Miasto - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowalnych dla zadania pn. „Zagospodarowanie terenu skweru i budowa toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką wtórnych budynków gospodarczych, przy ul. Jana Ewangelisty Purkyniego we Wrocławiu”, dz. nr 16/1, 16/2 oraz część działki nr 15, 17/1, 19/4, 24/1, AM 28, obręb Stare Miasto. 2. Przedmiotowa inwestycja usytuowana uzyskała zatwierdzenie projektu budowlanego i pozwolenie na budowę Decyzją Nr 2490/2019 z dnia 05.06.2019 Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego. 3. Przedmiotowa inwestycja usytuowana jest w obszarze historycznego układu urbanistycznego Starego Miasta, wpisanego do rejestru pod numerem A/1580/212 decyzją z dnia 12.05.1967r. Dla zadania pozyskano decyzję Miejskiego Konserwatora Zabytków Nr 734/2019 z dnia 20.05.2019, Nr 733/2019 z dnia 20.05.2019 oraz Nr 735/2019 z dnia 20.05.2019. 4. Przedmiotowa inwestycja usytuowana jest na obszarze intensywnego osadnictwa pradziejowego, średniowiecznego i nowożytnego, na terenie Starego Miasta wpisanego do rejestru zabytków decyzją A/1580/212 decyzją z dnia 12.05.1967r., w strefie „W” ochrony konserwatorskiej zabytków archeologicznych, na terenie dawnego cmentarza św. Bernardyna. Prace należy prowadzić zgodnie z decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 645/2019 z dnia 29.03.2019 udzielającą pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych, obejmujących stały nadzór archeologiczny i badania archeologiczne. Zapewnienie i koszt nadzoru archeologicznego należy do Wykonawcy. W przypadku odkrycia reliktów zabytkowego cmentarza i pochówków, należy o tym fakcie zawiadomić Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W przypadku odkrycia szczątków kostnych należy przeprowadzić badanie antropologiczne. Koszty nadzoru i badań pokrywa Wykonawca. 5. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, który obejmuje: Etap 1: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym: Prace przygotowawcze poprzedzające projektowanie, opracowanie projektów wykonawczych w podziale na branże, opracowanie projektu wykonawczego lapidarium, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, plan ochrony drzew, uzyskanie wymaganych warunków, decyzji, opinii, postanowień, uzgodnień, a także wykonanie innych opracowań, niezbędnych dla kompletności i prawidłowego wykonania zamówienia; Prace przygotowawcze (zabezpieczające i rozbiórkowe) dla wykonania robót budowlanych, w tym: - ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych; - organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza oraz placu budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzenie wody; - przeprowadzenie ratowniczych wyprzedzających badań archeologicznych, zgodnie z decyzją; - przygotowanie terenu – wykonanie pomiarów, zabezpieczenie drzew i krzewów na okres wykonywania robót; obsługa geodezyjna; tyczenie układu przestrzennego; - prace porządkowe, rozbiórkowe, demontaże, załadunek, wywiezienie, utylizacja gruzu, wywiezienie istniejącego wyposażenia na miejsce wskazane przez inwestora; - zapewnienie nadzoru autorskiego, archeologicznego, saperskiego, dendrologicznego, przyrodniczego. Uwaga: zakres prac projektowych i przygotowawczych zostanie określony na podstawie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. Etap 2: Wykonanie części robót budowlanych, w tym: kontynuacja prac przygotowawczych, ratowniczych badań archeologicznych, prace związane z wykonaniem lapidarium, gospodarka drzewostanem, prace ziemne, prace sanitarne, prace elektryczne, częściowe zagospodarowanie terenu: nawierzchnie, mała architektura i wyposażenie; zapewnienie nadzoru autorskiego, archeologicznego, saperskiego, dendrologicznego, przyrodniczego, technologicznego. Uwaga: zakres części robót budowlanych zostanie określony na podstawie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. Etap 3: Zakończenie robót budowlanych i usług nasadzenia zieleni, w tym: zagospodarowanie terenu, nawierzchnie, mała architektura i wyposażenie, prace związane z wykonaniem lapidarium, prace sanitarne, prace elektryczne, dostawa i montaż toalety systemowej, wykonanie elementów przyrodniczych, nasadzenia zieleni; zapewnienie nadzoru autorskiego, archeologicznego, saperskiego, dendrologicznego, przyrodniczego, technologicznego; przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy; Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub wykonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy. Uwaga: zakres pozostałych robót budowlanych zostanie określony na podstawie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. Etap 4: Pielęgnacja gwarancyjna zieleni oraz utrzymanie elementów przyrody w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych i wykonanych usług nasadzenia zieleni. Uwaga: zakres pielęgnacji zieleni i utrzymania zostanie określony na podstawie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. PRAWO OPCJI: wykonanie ekspertyzy dendrologicznej dla Katalpy 1. Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na uprawnienie Zamawiającego do skorzystania z Prawa opcji obejmującego wykonanie ekspertyzy dendrologicznej dla drzewa – Katalpy o numerze inwentaryzacyjnym 47 w inwentaryzacji dendrologicznej, załączonej w dokumentacji postępowania. Zamawiający nie ma obowiązku skorzystania z Prawa opcji. 2. Ekspertyza, o której mowa powyżej w pkt. 1 ma obejmować dwa etapy: 1) Etap I – rozpoczęcie i zakończenie w trakcie realizacji prac projektowych w celu diagnostyki czy drzewo rokuje szanse na pozostanie i czy nie stwarza zagrożenia dla ludzi i mienia 2) Etap II - po zrealizowaniu przebudowy w celu sprawdzenia jak prace wpłynęły na drzewo i czy nadal rokuje szanse na pozostanie w nowej przestrzeni i nie stwarza zagrożenia dla ludzi i mienia. 3. Ekspertyza, o której mowa powyżej w pkt. 1 i pkt 2 powinna zawierać: ocenę metodą VTA (wizualna ocena żywotności), próbę obciążeniową, badania tomografem sonicznym, opcjonalnie rezystografem, wnioski, wytyczne, zalecenia do uwzględnienia przy projektowaniu, przeprowadzaniu prac budowlanych wokół Katalpy oraz konieczności przeprowadzenia niezbędnej pielęgnacji, a także ocenę pod kątem zachowania bezpieczeństwa dla ludzi i mienia. 4. W dokumentacji dotyczącej ekspertyzy, o której mowa powyżej w pkt 1 i pkt 2, należy zawrzeć wskazania do pielęgnacji i zabezpieczenia drzewa na czas prowadzenia prac oraz po ich zrealizowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych i 00/100). 2. Szczegółowe formy wniesienia wadium określa SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie, przy ul. Słowiańskiej 13, w ramach programu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Nr RPOZ/2022/929/PolskiLad
Dodano: 2024-07-26 - Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
Dodano: 2024-07-26 - Budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą – zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
Dodano: 2024-07-26 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w zakresie chodnika w miejscowości Nowojowice. CPV 45000000-7.
Dodano: 2024-07-26 - Remont i przebudowa bloku sportowego w Liceum Ogólnokształcącym nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-07-25 - Roboty budowlane wykończeniowe polegające na pokrywaniu podłóg wykładziną PCV w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-25 - Karszów droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2024-07-25 - Roboty budowlane remontowe związane z przystosowaniem budynku szkoły podstawowej w Jordanowie Śląskim do utworzenia oddziału przedszkolnego
Dodano: 2024-07-25 - „Poznajemy fortyfikacje graniczne Zagospodarowanie terenu przy obiekcie Obsługi ruchu turystycznego oraz wejścia do Podziemnego miasta Osówka”
Dodano: 2024-07-25 - „Rewitalizacja cmentarza przy ul. 1-Maja w Boguszowie-Gorcach”
Dodano: 2024-07-25